profile blog other links


The Search
petak, 09.04.2010.

Potraga...vječna potraga za pravom ljubavi. Zašto svako biće na ovoj planeti ne može bez nje..bez ljubavi.
Zašto svi doživljavamo svoje živote kao putovanje do tog konačnog cilja. Kaže se da život bez ljubavi nije život.
U jednom trenutku život počinje biti san. U tom jednom trenutku kad pronađemo svoju pravu ljubav, ili jednostavno tada počinjemo živjeti?
U međuvremenu.. bavimo se tom potragom. Ma i nije ona toliko loša, svašta se nauči kroz nju. Oni sretni uče s jednom osobom cijeli život a mi ostali..s malo više.
To bi i bio cilj svega, želim reći da sam u jednoj više-manje neprilici. Izlazim sa dva momka a trećeg ne mogu zaboraviti. Ova dva nisam još ni dobro upoznala ali svaki mi se sviđa na svoj način. Jedan je na glasu kao zločesti dečko ali je jako pažljiv i drag prema meni a drugi nije toliko privlačan ali mu je jako stalo do mene.
Drukčiji su skroz a obojica mi se sviđaju na svoj način. Ovaj treći je stavljen na čekanje dok malo ne odraste pa ga neću sad ni spominjati.
Inače, zabavno je to izlaziti s dva dečka ali danas mi je bio malo lošiji dan, nisam se čula s nijednim i malko sam usamljena. Vidite, koliko god mi oni pridavali pozornosti, navečer sam sam i usamljena, ostajem bez obojice.
U jednom trenutku ih obojicu mogu izgubit, svjesna sam toga i znam da moram nešto napraviti ali još ne mogu.
Treba mi još vremena, moram prije svega neke stvari sama sa sobom riješiti.



I tako, trenutno sam usamljena u toj svojoj potrazi i još sam se malo nadebljala ali sve će se sredit, u mojim je rukama.
Pusa i sretno vam u vašoj potrazi :)


| 03:08 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |