profile blog other links


U nove borbe idem ja..love is a battlefield.
nedjelja, 21.03.2010.

Osjecam se odlično. Stare brige polako odlaze zajedno sa ljudima koji su samo unosili nemir u moj život.
Mislim, ne odlaze ljudi, već ja mijenjam perspektivu iz koje ih gledam.
Sad je sve lijepo i mirno. Nastavila sam dalje.
Sinoc sam bila na jednom odličnom partiju i vecinu veceri sam provela s jednim super zgodnim momkom.
Stvarno je bilo fenomenalno. Samo se nadam da će se javiti tako da možemo to ponoviti.
Držite mi fige da se javi zujo
Jedino sta me danas glava boli i malo sam povračala jer sam pila sinoc al vrijedilo je.
Danas mi je kao i 2. dan dijete. Iskreno, ne sjecam se sta sam jucer jela, al eto evo sta sam danas:
2 jaja na oko, 2 šnite integralnog kruha, za doručak 3 napolitanke i za veceru salatu. Sad cu jos mlijeka pit da mi izvuce toksine i super.
Sta se tice skole, zasad je sve ok ali jucer i danas nisam nista ucila a trebala sam al nadoknadit cu ja to valjda.
Neka, vrijedilo je. Idem ja u nove borbe..



Pusa :)

| 20:13 | Komentari (4) | On/Off | Print | # |