Ode_to_harmony

četvrtak, 21.04.2005.

Aloha... :)

Hello may dear friends... Evo ja posle nekoliko dana samo da se javim...nesto mi sa kompjuterom ne valja tj. konekcijom, pa ne mogu da pisem i redovno vas posecujem...evo sada sam u interteci. :) Dok ne popravim komp posecivacu vas kad budem mogla...Puno vas voli i ljubi vasa Dreadlocks!!! Kisses!!! :)

- 15:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • "Ponekad čovek preživljuje takve stvari da sama činjenica da ih je preživeo znači ne samo pobedu i izbegavanje, nego čudo; jedno ponovno radosno rođenje po naročitoj milosti viših sila."
    Ivo Andric
    Ovo su samo moje misli i nista vise...

GdE PRovoDim naJVisE vRemeNa...

  • Brljok-best fun!!
    Lu-prijatelj'ca moja...neverovatno talentovana...
    Geko-neko veoma vazan...
    Kapetan Esid-prijatelj daleki :)
    eewa-osoba koja je puna prica, puna osecanja, koja zna da prenese na ostale...:)
    Jamaica inn-moj novi rasta friend! :)
    ...Mar!jaNa...-ima jako lood blog i uvek je zanimljivo citati je...proverite sami!
    Dodir-jedna veoma osecajna i nezna osoba...
    Chakra-posetite i videcete zasto ja posecujem...zato sto je strava!!! :)

  • Free Counter
    Free Counter

    Ko god želi da se dopisuje, da me kontaktira može na jozo@ptt.yu ja sam jako druželjubiva osoba... :-)

    These days I listen to: Idoli, Sarlo Akrobata, Disciplin a Kitschme..

    These days I read: "Misterija pasijansa"-Justejn Gorder

HVALA

  • Hvala onima koji veruju u mene, hvala suncu, hvala prirodi, hvala melodiji, hvala meni što postojim,hvala mojoj Tijani, hvala harmoniji života!!!

    "Kažu da smrt ubija, ali ne ubija. Ubijaju dosada i ravnodušnost!!!"

    "Kad bi nas mozak bio toliko jednostavan da mozemo da ga shvatimo, onda bismo mi bili toliko glupi da ga ipak ne bismo shvatili!"

    Ako ikada dozivis poraz, ne dozvoli da u tvojim ocima zablistaju suze. Jer ljudi su zli i na temeljima tvog bola, sagradice spomenik svojoj pobedi!

    "Ne krivite ogledalo ako je lice ruzno!!!"