Ode_to_harmony

utorak, 12.04.2005.

Maslačak

Danas izlazim iz zgrade, zakoračim napolje kao i svaki dan, uobičajeno, ali osetim da nešto nije isto. Osećala se neka prijatnost u vazduhu, nešto se promenilo. Šetam tako ulicom, misli mi lutaju naravno, prelazim pogledom preko površina i slučajno mi zapadnu za oko žute fleke pobacane po travi. Wau, kako je to izgledalo divno u jednom trenutku. Ne znam zasto, ali tako sam se obradovala, videla sam prve prave tragove proleća!!! Usled svog tog divljenja pade mi na pamet čudna stvar...jesam li ja kao ti cvetići? Celu zimu čekam nekako zatvorena, zarobljena...postojim, ali nisam to ja. Čekam svoj trenutak da zablistam, da pokažem svetu svoju lepotu i važnost! Došlo je proleće i ja sam se, kao maslačak iz pupoljka izvila, postala sam prava ja u pravom svetlu. Prolece, ono čini čuda...stvarno. Volim kada sija sunce, kada se smejemo, kada cveta cveće, nešto se rađa, osećaš da život ide dalje...
I nakon svakog proleća dolazi leto, vrhunac cvetanja, stvaranja...i onda opet se zatvaram u ništavilo, u čauru svojih osećanja. Ne znam da li kod vas ove smene godišnjih doba ostavljaju ovako snažan utisak, ali meni je to velika promena... :)

- 22:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • "Ponekad čovek preživljuje takve stvari da sama činjenica da ih je preživeo znači ne samo pobedu i izbegavanje, nego čudo; jedno ponovno radosno rođenje po naročitoj milosti viših sila."
    Ivo Andric
    Ovo su samo moje misli i nista vise...

GdE PRovoDim naJVisE vRemeNa...

  • Brljok-best fun!!
    Lu-prijatelj'ca moja...neverovatno talentovana...
    Geko-neko veoma vazan...
    Kapetan Esid-prijatelj daleki :)
    eewa-osoba koja je puna prica, puna osecanja, koja zna da prenese na ostale...:)
    Jamaica inn-moj novi rasta friend! :)
    ...Mar!jaNa...-ima jako lood blog i uvek je zanimljivo citati je...proverite sami!
    Dodir-jedna veoma osecajna i nezna osoba...
    Chakra-posetite i videcete zasto ja posecujem...zato sto je strava!!! :)

  • Free Counter
    Free Counter

    Ko god želi da se dopisuje, da me kontaktira može na jozo@ptt.yu ja sam jako druželjubiva osoba... :-)

    These days I listen to: Idoli, Sarlo Akrobata, Disciplin a Kitschme..

    These days I read: "Misterija pasijansa"-Justejn Gorder

HVALA

  • Hvala onima koji veruju u mene, hvala suncu, hvala prirodi, hvala melodiji, hvala meni što postojim,hvala mojoj Tijani, hvala harmoniji života!!!

    "Kažu da smrt ubija, ali ne ubija. Ubijaju dosada i ravnodušnost!!!"

    "Kad bi nas mozak bio toliko jednostavan da mozemo da ga shvatimo, onda bismo mi bili toliko glupi da ga ipak ne bismo shvatili!"

    Ako ikada dozivis poraz, ne dozvoli da u tvojim ocima zablistaju suze. Jer ljudi su zli i na temeljima tvog bola, sagradice spomenik svojoj pobedi!

    "Ne krivite ogledalo ako je lice ruzno!!!"