13.11.2005., nedjelja

Vrijeme nije kljuc...

svi govore da vrijeme lijeci sve rane... sada sam se definitivno uvjerila da nije u vremenu kljuc... patnja i bol trajat ce sve do onog trenutka kada sjednes i sam sa sobom porazgovaras, objasnis si neke stvari i cvrsto sama sebi obecas da si spremna pokusati zaboraviti... ovaj put sam krenula takvim razmisljanjem, prije sam bivala takodjer povrijedjena, doduse nikad u ovoj mjeri, ali se nisam znala postaviti prema problemu, no nesto sam naucila iz svega toga i zato sam ovaj put u ovih 5 dana, mozda 5 najtezih dana dosada u mome zivotu dopustila samoj sebi primjeniti sve ono spoznato iz prijasnjih gresaka i reci cu vam iskreno... Bivseg decka sam voljela vise od svega na svijetu, voljela sam ga kao nikog do sad i on je idalje u mome srcu, iako je zaborav djelovao nemoguc malo po malo ja sam pocela zaboravljat, taj proces nije jos u potpunosti gotov, ali mogu reci da sam se daleko odmakla od one tocke ocaja, tuge i depresije... i to na savsim jedan razuman nacin... sada se polako mogu prisjecati nasih trenutaka a da mi suze ne teku licem i da sva drhtim... istinski sam sretna sto sam upoznala takvu divnu osobu koju sam zavoljela u toj mjeri, svjesna sam da je definitivno sve prerano zavrsilo i da nas je mnogo toga jos cekalo ali bitno je da sam se pomirila s tim krajem i da sada polako osjecam da je sve to iza mene... moj smijesak se vraca na lice, uzivam u nekim drugim stvarima i zahvalna sam svima oko sebe sto su mi pomogli, da sam se prepustila vremenu tko zna kada bi bilo gotovo... ali ovaj put sam krenula snazno i puna volje i mogu reci da sam uspjela... Ostala su samo lijepa sjecanja...
- 19:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Web Counter



...Ka ponovnoj sreci
Iskra u tami
krhka zraka u osami
otvara put
vraca osmijeh na lice
sigurno, ali kriomice
iako me strah reci
osjecam da sam pronasla
put ka ponovnoj sreci

--------


...Zadnji oprostaj od pogleda koji me je cinio posebnom, zadnji oprostaj od najljepseg para plavo-zelenih ociju koje su mi pokazale sto znaci biti voljen... zadnje hvala upuceno tebi...
Moram dalje, maknuti se s mjesta i uciniti te prosloscu... Uvijek cu te pamtiti kao moju prvu pravu ljubav... Zbogom ljubavi...

Suza
Suza je potekla
klizi niz lice, sjaji u mraku
je li kraj blizu...?
nije, ona je samo jos jedna u nizu...


Ovdje mozete citati...:
...O meni, mojoj nekadasnjoj velikoj ljubavi i sadasnjoj potrazi za ponovnom srecom...



Sjaj u ocima tvojim
razlog je zasto postojim



To the world you may be one person
but to one person you may be the world


Just the thought of being with you tomorrow
gives me strenght to go on today




Every step I take,
every move I make
Every single day,
every time I pray
I'll be missing you...


Vrata raja
Zagrljena uz tebe lezim
sve vise od realnosti bjezim
sad mi je sasvim jasno
da za srecu nikad nije kasno
polako shvacam da njoj nema kraja
kada otkrijes ljubav, otkrio si vrata raja



Kada me srce stisne i bol krene
Sjetim se da si tu, kraj mene


Web Counter

-----------

Mojoj Ljubavi s ljubavlju...

Naviru mi suze od srece
Znam da me nitko ovoliko voljeti nece
Za svaki osmijeh na tvome licu
Pustit cu suzu izdajicu
Ona ce ti potiho doci
I pokazati ti put u mracnoj noci
Nakon iskre u tami
Nismo vise sami
Opet smo na putu srece
I nitko nam taj osjecaj oteti nece
Ljubavi moja, jedno te molim
Nikada ne zaboravi koliko te volim....


Bigoo.w</strong>s images for your blog
----------

Izgubljena u osjecajima svojim
samo znam da za tebe postojim
vise me strah reci nije
...Volim te kao nikog prije




Samo tvoja

Neka vrijeme stane
Neka dan ne svane
San postaje realnost moja
i nebrini se dragi
Jer nocas sam samo tvoja

----------

----------

Opet sama

Svaki pogled,
Svaki sapat,
Sve ono medju nama...
Nestalo je,
Opet sam ostala sama...

----------

----------

Bio si moj

Bio si tako savrsen, tako istinit...
a otisao si...
trudim se ponovno stati na zemlju...
iako nesigurno opet krecem dalje...
ljubim drugog...
uzivam u trenutku...
svaki put kada pomislim kako sam sretna...
sjetim se: on nije ti...
a ti nisi tu...
pitaju me kakav si bio,
nestvaran, idealan..
bio si moj...

--------