drcypher

četvrtak, 21.06.2007.

Vukovar - London (Milton Keynes)

Eo ekipa znam da nisam jedan koji cesto posta ovdje al evo da podjelim s vama moj najdulji put trenutno...

Daklen, vrijeme polaska... petak 6 il 7 popodne... nest se nesjecam Misli
Bajk... yamaha xt660r, gps namontiran dan ranije, redoviti servis odradjen i ja spreman za put...

Vamo, priprema nabrzaka...


Nekako sam si odredio neke tocke gdje cu usput stati pa ajmo redom...

Zagreb

Do ZG-a sam isao podravskom magistralom, onako klasika pa u posjet burazu da ga vidim prije nego nastavim put. No kako to uvijek biva, osto sam duze nego planirano tamo pa et... zalomilo se vec kasno u noc kad sam nastavio put...

Ljubljana
U Ljubljanu sam stigao oko 4 ujutro i naravno nisam mogao naci nijednu benzinsku koja bi bila otvorena u to doba. Imaju samo one s karticama gdje naravno ne primaju moju karticu Misli (Ista kartica sljaka u svim drugim zemljama)... No kad sam vec tu, aj rekoh idem uzeti prvi duzi odmor pa nastaviti ujutro...

Stuttgart
Subota ujutro krecem dalje na put. Sljedeca postaja bi trebala biti Stuttgart ali nekako sam imo na umu jedno mjesto gdje sam ranije zivio pa rekoh, ajmo malo obilaznom rutom sto me dovodi u...

Sulz

E tu me moja Natasa (zenka sto brblja na GPS-u) malo nanervirala jer me pocela voditi "najkracim" putem do Sulza. Na kraju sam se vozio cesticama kroz neku sumu iliti bolje receno sume!! U jednom trenutku me pocela voditi u krug po nekoj pripizdini al na srecu prepozno sam te biciklisticke staze iz davnih dana pa sam naso put po svom nahodjenju... Dosavsi tamo pridvecer u subotu, nadjoh jedan lijepi hotelcic/gasthaus gdje su mi dali fino garazu da metnem motor da ne kisne jer je taman neka kisica pocela padati. Cijena sobe... 42 ojra... sve u svemu prihvatljivo... Laganini tus, spavanje i ujutro nastavljam put...

Dunquirque
Laganica voznja kroz jos malo suma i Njemacke autoceste. Naravno, na sred autobana pri full gasu ispadne mi GPS jer ga nisam valjd dobro nataknio na nosac!? Fino mi otreso na autoban i nakon 300m kad sam uspio stat, okrenem se i vidim nest crno na cesti. Nebio lijen pa odo ja pjehe nazad da vidim jel sljaka il ak bog zna kojim cudom ostane citav. 1Mr. Green Pokupim ja to moje siroto, a ono nagrebano kuciste do bola, al ekran citav i veselo meni Natasa:
- kalkulacija rute!
Smjesak na licu i polako u francusku...
Francuska mi se nekako svidila, zanimljive ceste, osrednji broj motora na cesti. Uglavnom, mic po mic i eto mene polako iz francuske ope u Njemacku, pa sljedeca stanka u Luksemburgu. Luksemburg sam preletio autocestom nabrzaka jer mi se nije dalo petljati okolo po malim cestama jer se vrijeme lagano pocelo brusiti...
Poslije Luksemburga, Belgija...

E ljudi moji... sto ta zemlja ima neugodan miris. 2 marame mi nisu pomogle.... uzas!!
No tu me uvatila kisa, pa laganica kisno odijelo i prasi dalje... Uboga kisa me pratila opet sve do Francuske i Dunquirque-a. Al aj napokon kad sam dosao na odrediste (cilj mi je bio trajekt preko Kanala) sto je bilo negdje oko 10 uvecer, rezerviram kartu za ujutro trajekt u 10 i pravac prvi hotel. Tamo me papci oderali hladno 80 ojra za jednu noc... Al ko mi kriv kad mi se nije dalo vozit malo dalje od 2 km od luke...

Noc, spavanje...

Ujutro oko pola 10 evo mene na check inu... al usrani britanski carinici me zadrzali s 100 pitanja tako da mi trajekt zbriso... Na kraju sam moro cekat 2 sata u luci.


Na kraju mi se prikljucili jos neki bajkeri s otoka pa vrijeme proslo na brzaka...

London

Nakon trajekta u engleskoj neko blesavo vrijeme kao i obicno... Al' opleo neki teski vjetar tako da sve iznad 100km je bilo prava borba... U Londonu ludnica... Duze mi trebalo proci london vec citavu njemacku Shocked Uglavnom, prvi veci zastoj je na naplatnim kucicama za onaj neki tunel tamo... Fino pise motori besplatno, al ja mulac umjesto u traku za placanje s kusurom, uletijo u traku za placanje bez kusura (samo kovanice) i tamo se rampa ne otvara automatski za motore. Na kraju sam moro platiti jebenu funtu koju sam jedva jedvite isceprko iz djepa ispod kabanice. Mad
Drugi zastoj je bila prometna gdje se sav promet iz 6 traka morao skrpati u jednu... uzas!?

Al kad sam se iskobeljo iz tih guzvi (gdje na zalost nisam svuda mogo proc izmedju avta zbog torbi smijeh autocesta i pravac do Milton Keynsa

Dolazak na cilj oko 5 popodne po engleskom vremenu...

Dakle kratki rezime:
Put, prva liga!!

Troskovi:
gorivo: 11 rezervara po cca 100kn prosjek dakle 1100kn
nocenje: 150 eura ukupno
hrana: 50 eura
cestarine: 20 eura
-------------------------------------------------------------
Ukupno troskova: 400 eura

Sve u svemu... u 11om mjesecu planiram ici nazad, pa ako ima zainteresiranih, javite se....
pozdrav svim bajkerima iz engleske thumbup

21.06.2007. u 02:23 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Kuda i što zanimljivog naći u toku dana...
ma neeeeee... to je bila početna ideja...

sad... samo ono što mi trenutno padne na pamet

Counter