drcypher

utorak, 31.10.2006.

Gdje je zabava danas?

Nevjerovatno... unutar 7 dana pišem svoj drugi post!?
Zapravo, nebi ga ni pisao da nisam napravio za mene sasvim bizarno. Otišao sam u videoteku i dignio Moulin Rouge!?

Ja, mjuzikl, uopće pomisliti na to, bože sačuvaj, svašta!? Obično sam tip koji voli bacit oko na neku dobru komediju, akcijski ili SF film. Komediju volim jer me zna oraspoložiti, akcijski volim jer nema veze s mozgom, već samo akcija i explozije, a SF zato što vidim ono što zapravo nepostoji ili bi moglo postojati u budućnosti.... krimić, drama... nekako nije moj đir... al mjuzikl- apsolutno nikako!?

Da se odmah razumijemo, uz navedeni mjuzikl sam pogledao X-men 3... i ako hoću iskreno reći što me je više zabavilo, moram nekako priznati- MJUZIKL thumbup

Onak, fora film totalka! Pomješane moderne stvari u mjuziklu. Jebga, film nije najnoviji, al meni je sad tek došao na red smijeh

Zapravo, zašto sam uopće htio napisat nešt?

...Aha...
Gledajući Moulin onak kontam kako su se prije ljudi zabavljali. Shema je bila kazalište, mjuzikli, kasnije su to bile kino dvorane... Uglavnom išli su pogledati neku priču... nečiju priču... zabaviti se u društvu...
Ma i sam sam ko klinac otišao koji put u kazalište (istina u sklopu razrednih izleta, al ipak sam otišao. I svidilo mi se.). Kasnije sam volio otići u kino. Sjećam se onih dana kada je izašao Konan! E to je bila furka. Hrpa klinaca u nedjelju na matineje, pa poslije prepričavanje i igranje na štih filma... Zakon!!! smokin

Sada- poželim otići u kino oforz... ali. Ako mi se ide u kino- nemože! Ak oš u kino, prvo vidi na netu šta igra, di igra, pa nazovi jel ima karata, bla bla bla... ubi mi volju za kinom! Zašto? Zato što u ovom jebenom gradu (Vukovar) kino služi za političke skupove, komemoracije, objave knjiga, pa i prodaju kineske robe po jeftinim cijenama.... Ako hoću u kino, moram u Osijek!?

E sad ajmo ovo financijski pogledat:
Osijek
1kn -telefon i sva sranja- recimo cca tolko
50kn - gorivo - isto cca... ovisi jel kasnim ili ne
25kn - ulaznica po osobi
20kn - kokice, coca-cola, snickers ili već neš drugo što prošvercam unutra
_________________
96kn - UKUPNO

Vukovar (dok radi kino)
15-20kn - ulaznica
20kn - grickalice
____________
max. 40kn - UKUPNO

Dakle, odlazak u kino me košta 56kn više!
Da li odem i platim više? - naravno da odem. Zašto?- zato što tamo imam udobnu sjedalicu, toplo je i zvuk nije loš. Kod nas su još uvijek prijeratne sjedalice od 5mm spužve presvučene preko šperploče. Kod nas je zvuk valjda još uvijek ona dva ovalna zvučnika koja slučajno nisu bila probušena gelerima!?

Najjeftinije rješenje u Vukovaru za 40kn je lokalna videoteka, 2l cole, kokice iz mikrovalne- i to sve za 5 osoba!!!

Ali nekada to jednostavno nije to. Nekada volim biti s hrpom ljudi uživati u predstavi, čuti slučajne komentare koji živciraju ili nasmiju, šuškanje vrećica, krckanje koštica...

fale mi ti dani...
Ima li kakva poanta ovome mome postu - Nema! Zašto bi i bila poanta? Riječ je o jednostavnoj zabavi, a zabava nemora imati poantu lud

31.10.2006. u 12:13 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Kuda i što zanimljivog naći u toku dana...
ma neeeeee... to je bila početna ideja...

sad... samo ono što mi trenutno padne na pamet

Counter