drcypher

nedjelja, 27.08.2006.

Županja-bikeri, kiša, izlazak (al kući)...

Još jedna subota iza mene...

Jućer je bio moto susret u Županji pa reko... ajmo se zaletiti, možd bude zanimljivo...
Eh da sam bio pametniji...

Al ajmo ope nekim redom...
Ujutro buđenje oko pola 8 i balavog nosa (valjd me napokon dostigla ona vožnja iz Sinja). Aj bio u videoteci veće ranije, ubacio film, pregledo i kad već nemam pametnijeg posla... sjednem na bajk i put grada malo. Uz malo điranja, dolaska na tržnicu standardnog cjenakanja uspijem iskamćit tenisice i neku majicu za 150 kunića (sam se sebi divim koliki sam škot bio... početna cijena je bila oko 220kn za oboje)

Et zvoni mobitel i DJ biker zove... "ajmo u Županju"
Mislim si, imam sam 50 kuna u đepu.. al ko ga šljivi... idem se provozati! Benzin i onako na karticu natoćim pa si mislim... biće dost smokin

I tak mi polako do Županje... taman na defile... al ono, kad smo već u defileu, ufuram se u kamp bez plaćanja pa kontam da imam još uvijek poćetnih 50 kunića party

Došli u kamp, kiša poćela... bljuv vrijeme...
Župnja me malo razočarala sve u svemu. Onak, bilo je motora, al sadržaja popratnih ravno 0. Ima bina i to je to. Niš više (osim fino natkrivenog mjesta za sjedenje) zaliven

Kad sam vidio da je vrag odno šalu i da kiša ne staje... reko ja sebi... idem ja kući pa makar da dana još ulovim... hmh...

Ulovijo ja i dana i noći i kiše... opet!
A niš, kad sam se već malo smoćio (među smoćenim i moje nove tenisice s mega popusta rofl ) bacim se pod tuš pa ubacim neki film da pogledam...

na kraju sam gledo neka 4 pera do kraja i to do 2 ujutro rolleyes
neda vrag mira... bacim oko van a ono cesta suha...

al šta raditi subotom u 2 ujutro u Vukovaru?
jedino mjesto za koje znam da radi je Quo Vadis... pa reko... aj odo vidit šta radi buraz i ekipa...

...a niš, sjeo ja ope na bajk i put Vadisa. Tamo standard rulja, klinci i ostala škvadra. Bio neko vrijeme, vidio jednu poprilično zgodnu curu kako se razbacala na jednu stvar i potom se pokupila i nestala (zanimljiva taktika... thumbup )

Kako više nije bilo ničeg inspirirajućeg... sjednem ja na svog ljubimca i put kući... s smješkom na licu... još uvijek imam svojih 50 kunića...

danas je nedjelja, odoh ih potrošiti s guštom...
ima neko za kavicu? (u Vukovaru ofkorz... a može i do 50km udaljenosti) mah

27.08.2006. u 13:51 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Kuda i što zanimljivog naći u toku dana...
ma neeeeee... to je bila početna ideja...

sad... samo ono što mi trenutno padne na pamet

Counter