četvrtak, 18.10.2007.

Svjetski Dan Kravate, 18. listopada 2007. ^^

Danas se u cijelom svijetu obilježavao Dan kravate, a mi, jezičari (^^) smo to obilježili nošenjem kravata u školu :)
Dobro, ne svi, al oni dobre volje, hehe =)

Ja se ne bih htjela nešto puno raspričat u ovom postu... Sam mogu reći da sam stvarno sretna jer mi je razred prejebeno dobar i svi su odlični, i sa svima se slažem (zasad hahhahah). :)
I'm lucky, I guess.

Najvjerojatnije idem i u Beč prije Božića s razredom. Jedva čekam!!!!!!! Već znam da će bit prejebeno i nezaboravno! ^^

I tako, da ja sad ne duljim, evo par slika s Dana kravata... =)

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:13 -

Wanna Be Drastic? (2) - Drastic On Paper - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Drastics On/Off

Bienvenue

Ovaj blog govori o svemu što ja predstavljam i što ja jesam.
Nadam se da ćete uživati čitajući moje umotvorine.

Image Hosted by ImageShack.us


~ Favourite songs


Mon monde

Je suis Maja.
Pohađam II. gimnaziju. Imam petnaest godina, i u životu sam radila doslovno sve i svašta. Nema toga što ja nisam probala. Dosta toga je bilo uz zabavu, dosta toga zaozbiljno.
Često se znam jako naživcirati, i to uglavnom zbog gluposti, a imam i naviku preuveličavanja problema i stvari.

Image Hosted by ImageShack.us

Što se komentara tiče, rađe bi jedan smisleni, u kojem nešto piše, nego dvadeset u kojima ne piše ništa.
Što volim? Ovisi o trenutku. Uglavnom trenutno volim; francuski jezik, čitati knjige (posebno Harryja Pottera), mjuzikle, svoj fotić, Miku, ...
Mislim da ćete teško naći osobu sličnu meni. xD
Smatram za sebe da sam prilično komplicirana, ali ne mogu si pomoći. Zašto jednostavno kad može koplicirano? Zar ne?
____________________
Majspejs: x
If ju sik mi: 292820644

Favoris

Glazba
Mika
KT Tunstall
The White Stripes
Franz Ferdinand
Carla Bruni
Maroon 5
OK GO
Gotan Project
Hladno Pivo
Nelly Furtado
Bob Sinclair
RHCP
Jinx

Image Hosted by ImageShack.us

Film
Cruel Intentions
Million Dollar Baby
Walk The Line
My Boss's Daughter
Pirates of the Caribbean
Love Actually
Harry Potter Ootp
Doctor Sleep
Moulin Rouge
Chicago
Mr. Bean's Holiday
Princess Diaries
Shall We Dance
Osam Žena

Mots de l'amour

Image Hosted by ImageShack.us

Sometimes I find myself sittin' back and reminiscing
Especially when I have to watch other people kissin'
And I remember when you started callin' me your miss's
All the play fightin', all the flirtatious disses
I'd tell you sad stories about my childhood
I dont why I trusted you but I knew that I could
We'd spend the whole weekend lying in our own dirt
I was just so happy in your boxers and your t-shirt.