17th -motherfucking good time-

Ljudi!!!

Bila sam na koncertu i moram reći da je bilo izvan svih mogućih očekivanja!!!nut

Uspjela sam nagovoriti Inju da ide, i cijelo je vrijeme mislila da će joj biti dosadno...

Vozili smo se pošteno i u Zagreb smo stigli cca. oko 8 ili tu negdje...Malo smo sjeli u jedan kafić prije početka, a onda smo otišli na koncert...

Ušli smo taman na zadnju stvar predgrupe i nije bila loša, zagrijala je publiku!naughty

Zatim mala pauza, a onda su Dreamovci izašli...I što je za pohvalu, izašli su nešto ranije od predviđenoga što je za svaku pohvalu!!!thumbup

Zvuk je bio prokleto dobar od prvog trenutka, ali im je trebalo možda koju minutu da se nađu
kad su počeli svirati, jer nije isto raditi probe i namiještati zvuk u praznoj i punoj dvorani...

Publika je bila stvarno za 5...Stalno su bile ruke u zraku, i stalno se pjevalo
Atmosfera je bila fenomenalna...Tip ispred mene na tribinama je stalno stajao i vidjelo se da uživa, ali sam ja zato morala prve četiri stvari otprilike sjediti nagnuta na sve nemoguće načine da vidim pozornicuburninmad (ali vrijedilo je)

Onda se tip malo pomakao i bio je ispred Inje...

Ona se u par navrata nije mogla suzdržati da ne cupka nogom uz glazbu (ipak joj se svidjelo)

Ja sam uživala u svakom trenutku!

Perfektno su odsvirali Pull me under, i nakon toga fajront...

Publika je pljeskala, vikala, zvali smo ih na bis, a u jednom je trenutku skoro cijela dvorana počela lupati nogama da dođu...i došli su

Bubnjar (koji je sam po sebi imao svoj cjelovečernji šou (i koji može slobodno u mažoretkinje)) je došao u kockastom dresu i publika je bila odušebljena (tko ne bi bio)rofl

Odsvirali su jebeno do kraja, ali moglo je trajati i dulje
Koncert je trajao oko 2 sata (znaju oni imati i duljih koncerata)

Sve u svemu, meni je bilo odlično i mislim da bih se debelo zajebala da nisam otišla...

Na kraju sam si čopila i plakat sa stupa za uspomenu

Eto to bi bilo to ukratko...

Evo vam par fora dase nasmijete

Tečaj za muškarce


Model 1.:

1. Naučiti živjeti bez mame
(2000 sati)

2. Moja žena nije moja mama
(350 sati)

3. Kako shvatiti da je nogomet samo sport (500 sati)


Model 2.:

1. Ne biti ljubomoran na svoju djecu (50 sati)

2. Ne pričati gluposti kada moja žena ima posjetu (500 sati)

3. Kako prevladati sindrom daljinskog upravljača (550 sati)


bonus:

4. Ne urinirati oko školjke (100 sati + praktičan rad)

5. Kako shvatiti da se cipele neće same prebaciti u ormarić (800 sati)

6. Kako naći put do koša za prljavi veš, bez da se putem izgubi (500 sati)

7. Kako preživjeti prehladu bez drame (100 sati)


Model 3.:

1. Kako ispeglati majcu u manje od 2 sata (praktičan rad)

2. Probavljati bez riganja, dok ona pere suđe (praktičan rad)


Model 4.:

1. početnički stupanj: kućanski aparati (prikaz sa dijapozitivima)

- ON.............upali
- OFF...........ugasi

2. napredni stupanj: Moja prva Maggi juha bez da iskipi (praktičan rad)



TEME ZA DISKUSIJU:
S obzirom na kompleksnost tema, na raspravi može biti najviše 8 kandidata

Tema 1: Peglanje - od veš-mašine do ormara... taj misteriozan proces

Tema 2: Opasnost pri punjenju posudice za led (demonstacija i dijapozitivi)

Tema 3: Ti i elektrika - ekonomske prednosti kada se zove majstor

Tema 4: Posljednja znanstvena otkrića - kuhanje i odnošenje smeća NE izaziva impotenciju

Tema 5: Iako si u braku s njom, smiješ joj kupiti cvijeće (razgovor s psihijatrom)

Tema 6: Papir za WC - da li papir sam izraste na držaču za papir?

Tema 7: Kako spustiti poklopac školjke - korak po korak (video konferencija s Harvarda)

Tema 8: Deterdženti - doziranje, upotreba (praktičan rad se izvodi na otvorenom)

Tema 9: Osnovna razlika između košare za prljavi veš i poda (laboratorijski pokus)

Tema 10: Muški kao suvozač - da li je genetski moguće da ne komentira kad ona parkira?

Tema 11: komunikacija: mentalne vježbe za razumijevanje, ako je nešto u ladici, da se ne pita "a u kojoj?" nego se pokuša sam pronaći

Tema 12: Da li šalica za kavu može sama preletjeti do sudopera? (praktičan dio vodi David Copperfield)

...

Putnici u avionu su već sjedili na svojim mjestima kad je ušao prvi pilot, Mujo, s crnim naočalama na očima, čvrsto držeći uzicu svog psa za slijepe. Pas ga je odveo u kabinu. Putnici su se začuđeno gledali, ali su i dalje mirno sjedili na svojim mjestima.

Ubrzo potom uđe drugi pilot, Suljo, također s crnim naočalama na očima, obazrivo pipajući svojim bijelim štapom po avionu i ode prema pilotskoj kabini.

Putnici zbunjeno sjede na svojim mjestima kao prikovani.
Ubrzo se upališe motori i avion počne rulati po pisti.
Putnici su prestrašeni, avion divlja po stazi, oni do prozora ugledaše močvare koje počinju tamo gdje se pista završava i čvrsto se uhvatiše za svoja sjedala.
Avion se sve više približava močvarama i putnici su sve više uplašeni.
Kada je avion stigao blizu kraja piste i močvara se opasno približila, zavlada panika i svi počeše vrištati.
U zadnjem trenutku avion se podiže od piste i uspješno poleti.

U pilotskoj kabini: "Jebo te Suljo, jedanput će putnici početi kasno vrištati i svi ćemo otići u pizdu materinu!!!"


bye od JA mah

subota, 09.06.2007. u 23:12 ][ 11 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Image Hosted by ImageShack.us

ispovijedi opasnog uma ;)

affordable web hosting


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ispovijesti jedne unuke


sitnice...sitnice


Ljudi pomozite!
(__/)
(O.o)
(><)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!


Customize your blog

Customize your blog


da se uklopi....

Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts


ne bi li zmaj bio idealan kućni ljubimac?

MySpace

MySpace


ogledalo duše

Gluposti o meni
Glazba: metal i rock
Hobiji: izležavanje,fotografiranje i urađivanje slika
Ljubimac: trenutno nemam jer su mi ukrali moju macuburninmad
Sport: obožavam F1,badminton i volim nogomet
Najdraži sok: cedevita i (ako to mogu računati) Red bull
Najdraži alkohol: pivo party,crno vino i brandy
Igrice: NFS3 i 4
Knige: skoro sve...ali ipak Harry Potter (slobodno se smijte), horori od R.L.Stinea,Sumrak,Gatara,Vrag nosi pradu...itd...
Serije: humoristične,sve verzije CSI-a i Dr.House
Film: Matrix i Ju-On(prokleto dobar film)
Želja: tetovaža,otići u Paris i na koncert mijih naj bendova
Najveća mana: eksplozivna, preotvorena i tvrdoglava
Najveća vrlina: iskrena,pomažem kad god mogu,znam saslušati ljude,moja otvorenost
Užasna sam: kad se svađam jer ja uvijek nađem načina da pobijem druge
Najveći porok:psovanje i čokolada


Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster


volim vile vilenjake,čarobnjake i sl.

image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file


mace...po meni najslađe životinje

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
veeeliki sam fan horora

Image hosting

Image hosting


AM I CUTE...OR WHAT?

jedna od mojih najdražih pjesama od HIM-a
In joy and sorrow

Oh girl we are the same
we are young and lost and so afraid
there's no cure for the pain
no shelter from the rain
All our prayers seem to fail

In joy and sorrow my home's in your arms
in world so hollow
it is breaking my heart
in joy and sorrow my home's in your amrs
in world so hollow
it is breaking my heart

Oh girl we are the same
we are strong and blessed and so brave
with souls to be saved
and faith regained
all our tears wipe away

In joy and sorrow my home's in your arms
in world so hollow
it is breaking my heart
in joy and sorrow my home's in your arms
in world so hollow
it is breaking my heart

In joy and sorrow my home's in your arms
in world so hollow
it is breaking my heart
in joy and sorrow my home's in your arms
in world so hollow
it is breaking my heart

and my home's in your arms
and it is breaking my heart
my home's in your arms
and it is breaking my heart.

Customize your blog

Customize your blog


Baš mi je fora ova čizma ;)


ostale sitnice...


Meni jedna posebno draga pjesma od Sonate Arctice

Misplaced

Sometimes I feel so out of time and place,
trapped in a maze
As if I was lost in someone else's life...
The values I should keep in high regard don't mean a thing to me

Do you ever feel a need to go back in time?
A dream of mine...
To travel far away and one day steal back my life
In the end all I can do is to learn I live in a dreamland

This time was not made for me,
I have nowhere to land, no place to rest,
Like a bird, without a nest, I'm gliding
Under the clouds, forevermore

How much suffocated anxiety can be held within?
I was found guilty to a crime against myself
No need to hear the words again,
I live and I'd die for my dreamland

This time was not made for me,
I have nowhere to land, no place to rest,
Like a bird, without a nest, I'm gliding
Under the clouds, forevermore

I'll never have a chance,
I can't understand
I'm a misplaced man
How could this backward land
Learn to understand my dance?
What it's like, when
Every single smile hurts...

I have never felt like home here
Always missing something
People aren't connecting
Am I a misplaced soul?

I live in a perfect Hell,
I try finding my wishing well
When I drop my last tear,
I have accepted this life

A true saint, that I am not,
You have never seen me
'Cause I have always been there,
Standing by your side

I'll never have a chance,
I can't understand
I'm a misplaced man
How could this backward land
Learn to understand my dance?
What it's like, when

Every single moment pains me...
Never felt like home here
I am missing something
My soul's in a wrong shell?

NKA MOJA NEDJELA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To die is to know that you're alive