subota, 12.01.2008.

Je li...

Napokon novi post! Iako ne znam šta i koliko će bit od njega. Uf, ima previše toga što se dogodilo od prošlog posta, pa da eto počnem.
Sretna vam svima nova 2008. godina! Želim vam puno zdravlja, sreće, ljubavi, vjere i nade! Ne dajte ružnim sitnicama da vam unište dan jer su to samo, je li, sitnice. I dobro se provedite!
Dakle, što je bilo u školi od početka godine:
Pa, kao prvo, upisao sam se na ninjutsu. I bilo je jako dobro i zanimljivo na njemu. Kažem bilo jer više ne idem na njega. Išao sam možda 2 mjeseca i naučio sam dosta, npr. šuljati se kao pravi ninja, dosta stavova, udaraca, ovog, onog, ali sam onda zbog problema s ramenom bio prisiljen pauzirati neko vrijeme; nakon pauze, što se može samo meni dogoditi, bio sam prelijen da nastavim, što mi je zaista ogromna pogreška jer se i te kako želim baviti tim, što sam shvatio nedavno, ali je sad već malo prekasno da se vratim; uostalom, napravio sam si hrpu novih obaveza (o tom potom) tako da ne bih ni imao ni vremena za treninge (ovo je, naravno, samo pokušaj utjehe jer bih imao i previše vremena koje inače provodim ljenčareći; ovo je zaboga bar nešto korisno!!!).
Dalje, bili smo jedan vikend u Sloveniji na rođendanu Martine i Mirjane (ovim putem ih pozdravljam, iako ne čitaju ovo). Bilo je dosta ljudi, poznatih i nepoznatih: Matko i njegovi iz Velenja, Marko također iz Velenja, mi, tamošnji župnik, tetka Ljuba i tetak Željko, ma još netko je bio, znam.
Bio sam kod bake dosta puta.
Hm, što još...
Pa, bio sam pozvan na pripreme za Olimpijadu iz kemije (u daljnem tekstu: IChO), što sam, je li, i prihvatio, te je prvi krug priprema bio zadnji tjedan škole, uglavnom na PMF-u, iako jedan dan na Farmaciji. Bilo je zaista super, ide nas 17-ero, većina ih je iz V. gimnazije, naravno =) Radili smo zaista puno toga, od NMR, preko kvantne kemije i fizike te anorganske do svemoguće Organske Kemije (veliko iz poštovanja) koju smo, eto, imali većinu vremena i koju sam najmanje od svega zapamtio iz jednostavnog razloga što je jedna A5 bilježnica ispunjena samo njom. Aha, i sve bih to trebao naučiti do preksutra, kad počinje novi krug priprema. Ovaj traje, hvala Bogu, tri dana, jer premda je sve to bilo zaista zanimljivo (a i korisno), u petak nitko nije normalno funkcionirao te, shodno tome, ništa niti zapamtio. Nadam se da ću i stići to naučiti jer pišemo kolokvij u utorak =)
Aha, i ne nadam se da ću proći na Olimpijadu, da se zna. Barem ove godine. Sljedeće možda, kad je u Camridgeu, UK. Za dvije godine moram ići na nju jer je u Tokyu!!! Ove godine u Budimpešti, tako da mi to i nije neki poticaj.
Nadalje, za Božić sam dobio Dark Passion Play na dar od Tomee! Hvala!!! Mogu reći da je dobar, iako je pun bijesa i mraka koji je najizraženiji na početku, da bi se dalje prema kraju albuma smirio i koji je izmiješan sa melankolijom i tugom u nekim pjesmama ili pak čak sa srećom ponegdje. Sve u svemu, dobar album. (Premda su mi raniji bolji.)
Hm, još je toga bilo, a što sam zaboravio napisati. Ah!
Pa, u školi je sve dobro. Još uvijek sjedim na istom mjestu kao i od petog razreda :) Ocjene su dobre, mislim da sam prošao s 5, iako ne znam prosjek jer me nije bilo zadnji tjedan u školi pa ne znam tko mi je što dao. Frendovi su super, kao i inače :)
Hm, što još...
Naravno, izbori. Ma zapravo, zaboli me. Politika je, da prostite, kurva. Profesionalni nogomet također, al to nema veze s ovim. Uglavnom, bili jedni ili drugi, svi sanmo kradu od naroda i malo toga rade. I nitko, je li, ne održava predizborna obećanja, što je i razumljivo. Najbolje da se preselimo svi u Sloveniju, tamo ipak država funkcionira =)
Aha, dobio sam novi mobitel! Nokiu 5300. Jako dobar mobitel, iako sam bio zadovoljan i sa starim.
Nadalje, za Božić sam bio doma. Na drugi dan Božića kod bake i okolo. Za Novu doma isto, imali smo vatromet i sl. Bilo je OK. Gledah filmove cijelu noć :)
I onda sam ponovno išao kod bake negdje oko 3.1., zapravo na strikin rođendan, al to je sve u istom selu (ili općini, ne znam). I tako, bilo je puno ljudi, domaći, pa Lovrići, pa mi (bez mame, ona je ostala doma), pa tetka Nada i tetak Zvonko, pa Nada i Josip (i Dodo, naravno =), i Petra, iako se ona može ubrojat pod domaće :p
Pozdravljam sve! Aha, i dajem njihove blogove:
Barbara
Kiki
Petra

Hm, ne znam više što da napišem. Zahvaljujem se svima koji su me mjesecima poticali da napišem novi post! Sretno svima u školi! Nadam se da ćete se uspjeti probuditi u ponedjeljak! Pozdrav!

- 20:15 - Spread your wings ( ukupno: 17) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.