Recenzija/komentar - Film: Date movie

26.07.2006.

Film za upucavanje

Eng. Date movie
God. 2006.
Redatelj: Aaron Seltzer
Scenarij: Jason Friedberg, Aaron Seltzer
Glume: Alyson Hannigan, Adam Campbell, Fred Willard, Jennifer Coolidge, Eddie Griffin, Sophie Monk, Carmen Electra, Josh Meyers , Valery Ortiz , Marie Matiko...

Image Hosted by ImageShack.us

Da, baš to, film za upucat se...u glavu bang...Eh, od ove parodije sam jako puno, puno očekivao, posebice nakon urnebesnog i obećavajućeg trailera na koji sam se zbilja odvalio od smijeha kada sam ga prvi puta vidio, debela Alyson Hannigan pleše u ritmu pjesme "Milkshake" i pokušava zavesti frajere pritom koji pak ne vjeruju svoji očima što vide haha...No umjesto da bude zabavan i urnebesno smiješan, sam film je na kraju ispao dosta gadljiv, pomalo naporan za gledanje i večinom neduhovit. A da nisam jednini koji tako misli, dokazuje i činjenica, da kad sam gledao film u kinu, su se svako malo u dvorani mogle čuti izjave tipa "Uuuuuhhh...fuj!!", "Užas...bljak", "Odvratnooo" itd, iako za čudo, nitko nije izašao iz dvorane...Hmm... Dakle humor se većinom svodi na gadosti, tkz. toilet humor. Inače da se razumijemo, ja osobno nemam apsolutno ništa protiv toliet humora, meni nije važno što, tko i kako me nasmijava doklem god me nasmije, pa ja sam umirao od smijeha na jednom od najodvratnijih komedija koje sam gledao u zadnje vrijeme "Deuce Bigalow 2: European Gigolo", ali ovaj film mi jednostavno nije "legao", mislim da ponajviše zbog toga što su štosevi loše napisani...
No, uz veliku količinu gadljivosti, veliki minus filma je i to što su na žalost, svi oni jači i zbilja smiješni štosevi več viđeni u tom zabavnom traileru, a sve ostalo djeluje isforsirano i nimalo zabavno, te dosta nepovezano, a to ne volim posebice kod parodija, kad su štosevi samo nabacani bez nekog redoslijeda, tj. priče koja ih povezuje u cjelinu, kao što je ovdje slučaj u većini filma. A sama radnja ide otprilike ovako...Julia Jones nesretna jer je debela i ne može pronaći dečka. Tada odlazi do malog Hitcha da joj pomogne...on uz pomoć svoje ekipe preuredi njezin imidž u potpunosti, te ona napokon uspije pronaći "gospodina savršenog". Britanca čudnog imena, Grant Fockyerdoder. No, prije nego što se odluče na veliko grčko vjenčanje, moraju upoznati njegove i njezine roditelje, unajmiti planera vjenčanja i riješiti problem koji imaju s Grantovom najboljom prijateljicom Andy koja se svim silama trudi spriječiti to vjenčanje...

Image Hosted by ImageShack.us

Nažalost ovu parodiju bih mogao najviše usporediti sa također ne baš duhovitim “Not another Teen movie”, po gadljivosti i glupostima su tu negdje, iako je “Date movie” usudio bih se reči, možda čak i mrvicu gori. Čak i “Scarry Move” filmovi (barem prva tri) imaju više smisla i humora od ovoga. A ta dva filma (ovaj i "Not another...") čak dijele i iste glumce, točnije, jednu, ali jako poznatu...naime siguran sam da se svi sjećate (koji ste gledali taj film naravno, iako mislim da su to svi vidjeli pošto je bilo u traileru) one odvratne scene kada ona starica zažvali Miu Kirshner, a sline se razvlače...odvratno, zar ne...e pa ta starica imenom Beverly Polcyn, glumi i u ovom filmu, te isto tako ima veoma sličnu i odvratnu, ali ovoga puta i malo smiješnu scenu i u ovom filmu...ovdje naime zažvali mačku (jezik i sve tonono), Jinxera, inače meni osobno najjači lik u cijelom filmu koji me je najviše nasmijao.
Jedino što mu priznajem (filmu) je to što dokazuje, kako su se sve te romantične komedije koje ismijava (“Moje Grčko vjenčanje”, “Dnevnik Bridget Jones”, “The Wedding planer”, “Wedding crashers”, "My Best Friend's Wedding ”, "Napoleon dynamite", “Zgodna žena”, Dozvola za brak/Fockere”, “Hitch”, a tu su čak još i akcići poput filmova “Kill Bill”, “Gospodin & gospođa Smith” te reality show “Pimp my ride”) bez problema mogle uklopit u jedan film, te da se zapravo sve snimaju na istu foru. Pogledao si jednu rom. komediju, pogledao si ih sve, ni jedna ne nudi nešto posebno novo i originalno...svi odmah na početku znamo da će dvoje gl. junaka na kraju završiti zajedno, jer ako se to ne dogodi, onda smo razočarani i film nam nema smisla. Rijetke su rom. komedije koje završe drugačije, tj. ne završe očekivanim happy endom.

Image Hosted by ImageShack.us

Glumce ne bih posebno izdvajao, jer se većinom krevelje i glupiraju, iako se u tome najbolje snalazi več spomenuta Allison Hannigan i komičar Eddie Griffin, dok je Adam Campbell koji glumi "gospodina savršenoga" prilično naporan. Režija čak donekle i ima smisla, iako su neke stvari nepovezane, no Seltzer ipak uspijeva povezati sve te filmove u jednu cjelinu, samo su mu kao što rekoh štosevi dosta razbacani...i šteta što nisu pametnije i bolje razrađeni, tj. napisani.
Ovaj film definitivno nije za svakoga, i ja osobno ga baš i ne preporučam, ali ne sumnjivo je da će neki uživati u njemu, jer tko je volio “Not another Teen movie”, voljet će i ovaj film, u to sam siguran hehe... Vjerojatno bih mu dao i najlošiju ocjenu, ali zbog tih nekoliko ipak smiješnih štoseva, i mačka Jinxera, kao što rekoh, meni osobno najjačeg lika u cijelom filmu, evo pola ocjene više, pa nek ga voda nosi...

Ocjena: 1,5/5

<< Arhiva >>

0