< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

SVE O BLOGU I MENI

Free Web Site Counter

Mjuza, pricha o mjuzi, samo mjuza i nishta osim mjuze i prichanja lol...
I narucujem narudbe znaci da mi mozete u komentare ostavit zelju da stavim tu pjesmu na blog i ako mi se svidi cu je stavit.


IME: Edi
PREZIME: G.....
DOB: 06.10.1994.
ZANIMANJE: Ucenik
STA VOLIM:Mobitel, fotic, Ninjutsu, Japanski, Rise Against, Iron Maiden, SEPULTURA, kad sam na moru, frendove kao frendove, i jos neke stvari...
NAJ BOJE: Zelena, Crna
NAJ ZIVOTINJA: A sta mislis pa: ZMAJ!!!
SKOLA: Bivsa skola = raspad, sadasnja skola = uskoro raspad
STA MRZIM: CAJKEheadbangheadbangheadbangburninmadburninmadburninmad, SKOLUburninmadburninmad, laganje, debile, kretene, morone, moroncine...
I to je otprilike to.
thumbupthumbupKomentirajtethumbupthumbup
Moj msn:
lorder23@hotmail.com

Linkovi

Neke pjesme od RS-a cool

Blog Dizajni eek

Neka dobra igra koju ne zimku

BabSi

Sta mislis o blogu
Super
Najbolji
dobar
glup xd
VRLO dobar
pollcode.com free polls


Sta mislis o meni
Najbolji
Ljep
Super
Duhovit
Smjesan
Romantican
Zgodan
Sarmantan
Zavodljiv
Zanimljiv
pollcode.com free polls


Par slika i to:

Vansice od Maidena
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

MJUZA:


Prva pjesma koju sam cuo od Rise Againsta. Ima je i na NFS: Underground 2.


Ovo je druga pjesma koju sam cuo od RS-a. Pri kraju je jedan zestoki solo.


Isto zestoka pjesma od RS-a i refren odmah pocinje.


RS - Done With The Compasscool


RS life less frightening


RS blood to bleed. Danas prvi put cujem tu pjesmu.


RS obstructed view. Isto prvi put cujem tu pjesmu.


Najdraza pjesma od RHCP.


Legendarni Iron Maiden - fear of the dark


IRON MAIDEN - DANCE OF DEATH


Iron Maiden - Como Estais Amigos


Linkin Park - Runaway

nedjelja, 25.05.2008.

OOOOOO

Jucer bilo legendarno u Baski. Posredini i Letva (Hrvoje i Rene) su totalno smjesni debili, napijeni i napuseni. Bolje da vam ne pricam sta su sve radili... Ali ipak je bilo ludo...... idem 6.6. opet tamo. Danas sam brojao samo jos 26 dana do kraja skole... Jedva cekam ljeto. Uf zajebancije do krova, u biti do neba al to sad nije vazno, vazno je da ce bit super. POZZZZZZZZ

- 18:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>