< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Črčkarije....

Dobro došli na moj blog. Ah ovo mi je prvi blog i nadam se da mislite da je sranje prve klasenut.Nadimak mi je Ofca no da nebi bilo zabune,žensko sam biće i može se reći da sam još u danima mladosti...Uživajte u blogu, a ako nećete nemojte... ko vam branismijeh
Btw. ovaj blog je malo uredila moja frendica Lina koja želi da se Ofca (tj. ja, LoL) vratim pisanju bloga...i koju će Ofca ubit zbog mnoooogooo razloga



Image Hosted by ImageShack.us
Dragonball je...cerek



Image Hosted by ImageShack.us




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Miniclip
Yahoo
You Tube
Trixica
Tribal
Opatak
Grad anđela...
Kelly
Amy-Lee
Maki
Northern Light
Sinner in Heaven
Majena




Image Hosted by ImageShack.us
Moj najdraži bend... 3 Doors Downcerek


Image Hosted by ImageShack.us
Linkin park je ozbiljno predobar


Image Hosted by ImageShack.us
Ovo znaju moje curke kaj znači... hehehe


Image Hosted by ImageShack.us
A i ovo....



Ovo sam ja


Click here to get more cartoon dolls like this!


Ovo kada idem na neki paaartiii ili takva nekakva prigoda ::hot::smijeh



Ovo je prikaz ong što ja nisam (LoL)




MySpace Layouts


Zna se odgovor






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws













Image Hosted by ImageShack.us


Eto to su neke sljikice koje je dosadna L!n0l@da stavilathumbup



Anime...ahhh

Image   Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us















nedjelja, 17.06.2007.

Isprika i horoskop

Bok ljudi!!!! Sry kaj nisam pisala i nisam se javljala.... možda neki od vas su pokušali u petak i nadalje otić na moj blog... no otvorila vam se ona glupa stranica "nepostojeći blog".... TO NIJE ISTINA... samo sam promjenila adresu jer su mi neke cure iz razreda saznale za frendučin blog pa onda i za moj (a ne želim da znaju)... pa se zbog toga duboko ispričavamrolleyes... nova adresa je dragonfist.blog.hr


Neopisivo sam sretna jer netrebam više niš za školu radit pa mi se nedjelja čini kao subota- dan koji sam ljenčarim i zabavljam se....party Jučer tj i danas sam bila kod frendica sa drugim frendicama prespavat(oproštajni party) i bilo je preludo... fakat bolesnosmokin Ja i trixica smo tek zaspale oko 6 i kasnije dok je ostatak začorio već u 2, probudio se, ostao budan i opet ošli pajkit ostali... baš je bilo superthumbup


Odlučila sam posvetit ovaj post horoskopu...

Što je zapravo horoskop?

- znanstvena definicija:
Horoskop je simbolički prikaz međuodnosa prirodnih principa na izvjesnom mjestu u trenutku nečijeg rođenja koji je u skladu s međuodnosom tih istih prirodnih zakona u svijesti pojedinca.

- moja definicija:
To vam je ono u jutarnjem, gloriji i ostalim magazinima...wink

Kako se određuje horoskop?

- znanstvena definicija
Horoskop je relativno jednostavna, stilizirana karta u koju su ucrtani medjusobni polozaji planeta te njihov odnos prema Zemlji (u horoskopu se u planete ubrajaju Sunce i Mjesec) i prema horoskopskoj karti se određuje.

- moja definicija:
Pomoću čašice vina možda...bang

Tko sve vjeruje u horoskop?

- znanstvena definicija:
Svakoga dana milijuni ljudi otvaraju novine na stranici s horoskopom i vise od 60 posto njih uvjereno je u istinitost procitanog.

-moja definicija:
Tko nema pametnijeg za radit...


Zašto ljudi vjeruju u horoskop?

-samo moja definicija:
Ljudi mislie da horoskop će nešto predvidjeti, a to ljudskoj populaciji je veoma važno... Većina žele znat što će im se dogoditi u budućnosti i žele se pripremiti za to. Ja osono smatram da je to glupo i da je najbolje da se ne sazna što se događa u budućnosti(horoskopi ionako to ne govore) jer je sve stvari događaju s razlogom... i s time se moramo pomiriti. Nikad se neznam što ti budućnost i sudbina nosi... no moj savjet je da SVATKO upravlja svojom budućnosti i sudbinom i može je samo on promjenit....


To je to zasad nadam se da je bilo poučno i zanimljivo....

NAPOMENA: još 4 dana škole!!!!!!!!party

Pozzz ljudi... Love yaazujocerek





|Komentiraj 63| Printaj| #|

<< Arhiva >>