< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Črčkarije....

Dobro došli na moj blog. Ah ovo mi je prvi blog i nadam se da mislite da je sranje prve klasenut.Nadimak mi je Ofca no da nebi bilo zabune,žensko sam biće i može se reći da sam još u danima mladosti...Uživajte u blogu, a ako nećete nemojte... ko vam branismijeh
Btw. ovaj blog je malo uredila moja frendica Lina koja želi da se Ofca (tj. ja, LoL) vratim pisanju bloga...i koju će Ofca ubit zbog mnoooogooo razloga



Image Hosted by ImageShack.us
Dragonball je...cerek



Image Hosted by ImageShack.us




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Miniclip
Yahoo
You Tube
Trixica
Tribal
Opatak
Grad anđela...
Kelly
Amy-Lee
Maki
Northern Light
Sinner in Heaven
Majena




Image Hosted by ImageShack.us
Moj najdraži bend... 3 Doors Downcerek


Image Hosted by ImageShack.us
Linkin park je ozbiljno predobar


Image Hosted by ImageShack.us
Ovo znaju moje curke kaj znači... hehehe


Image Hosted by ImageShack.us
A i ovo....



Ovo sam ja


Click here to get more cartoon dolls like this!


Ovo kada idem na neki paaartiii ili takva nekakva prigoda ::hot::smijeh



Ovo je prikaz ong što ja nisam (LoL)




MySpace Layouts


Zna se odgovor






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws













Image Hosted by ImageShack.us


Eto to su neke sljikice koje je dosadna L!n0l@da stavilathumbup



Anime...ahhh

Image   Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us















petak, 08.06.2007.

Nisam se mogla sjetit naslova...

Bok ljudi!!!

Ako možda niste primjetili petak je... volim petak hehzujo... no neću vas već gnjavit danima u tjednu... jer nemogu zanovijetat na petak(hvala boguyes)


Što događa u ofcinoj jazbini???

Ahm ispravka: ofca nema jazbinu...:lud

Frendica sutra slavi rođendan... pa onda sretan rođendan curo(makar ti i nije sutra, al nema veze) ...legenda sismijehnutwink

Otac mi ima u nedjelju rođendan... pa i za njega sretan rođendan očethumbup(sam da se znam...ubila sam se tražeći poklon)... koliko rođendana u jednom tjednu...ufff

Danas mi se katastrofalno pjeva... blage veze ne znam zaš al evo... pa ako čujete nekoga ko neprestano pjeva...znajte to sam ja... i nadam da ne pjevam tolko očajno, ako pjevam očajno možete me upozorit makar neću prestat pjevat...wink

Vesela sam danas i nadam se da ću sutra bit i prekosutra... ma svaki dan, dosadno je biti loše volje... mora se uživati, iskoristiti vrijeme, no kako se kaže "Carpe diem" (il tak neš)... Savjet dana: Uživajte u životu (odnosi se na sve horoskopske znakoveyes)

Nemam više niš za napisat pa zato vam šaljem svima velike puse i pozdravecerek

Pozzzzzz

|Komentiraj 84| Printaj| #|

<< Arhiva >>