EMERGENCY ROOM

Napravila sam svoj Emergency room.U komentarima mi dajte kod od vašeg zmajića(HTML kod) i stavit ću ga,a kad ga stavim komentar ću obrisati!
Napomene:Jaja smiju biti više od 3 dana!Kad jaje/hatchling odraste zmaj se briše!
Adopt one today!
Jaja od moje frendice-klikajte!!!!!!
Adopt one today!
Adopt one today!
Molim vas klikajte na jaja od moje frendice imaju samo 2 SATA!

Moja jaja i zmajevi

Jaja-imaaaaa
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!-NOTE:ovo jaje nije od parenja!
Adopt one today!
Adopt one today!
Hatchlingi-ima,i puno hvala na klikovima ako ste klikali jer sam proljetno strpala u emergency room XD
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!

Zmajevi-ima ali ne previše :(
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
poslije jooooš jer mi se sad neda stavljat

  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: Dizzevi i sve ostale free stvari za blog

font: Kinkee

slika: Dragon Cave

Opis bloga

Ovo je blog o igri sa zmajevima-Dragon cave!


Myspace Message Generators

Linkovi

DC
youtube
Seasonal Dragon
Moj scroll M@j@
Moj scroll MajaI
Moj scroll s frendicom melyimaja
Moj najnoviji scroll MajaMew

subota, 30.05.2009.

Dorsal zmajevi

3. post na dan rofl!
Nema veze.Što ja mogu kad mi se pišu postovi?
Pa,u ovom postu ću pisati o dorsal zmajevima.I ispričat ću vam jednu moju ludu i istinitu priču koja se desila danas sa dorsal ljubičastim i starim rozim.
Kao prvo,hvala svima na klikovima ako su mi klikali da mi proljetno naaaaaaaaaaaapokon izraste xD
Krenimo sa zmajčekima XD
xDC poruka da se dobije jaje:
This egg has multiple bands of color on it.
xDorsal zmajeva ima u dvije boje.Crveni i ljubičasti.Kad izrastu(ma i kad su hatchlingi) imaju peraje s kojima mjenjaju tempreraturu u njihovom tijelu.Npr.,kad je hladno oni mogu povisiti da se ne smrznu rofl.Peraje mužjacima služe da privuku ženke.
xSlikiceee :
Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic

Evo moje priče,nije baš duga al eto:
Kad sam ušla u svoj acc vidim da mi je moj Dorsal Lenuor(tak sam nazvala dorsal ljubičastog) narastao.I sjetila sam se kako mi parenje rozog i bijelog nije uspjelo pa sam Dorsal Lenuora parila s Neko Ice(tj. rozi).I dobila sam jaje..Dorsal ljubičasto jer je dorsal ljubičasti bio tata.Onda ja nisam skužila da sam ga dobila pa sam vidla da nema mjesta u scrollu i vidim da imam 5 jaja.E pa ja sam krenula abadonati lebdeće(koje nije bilo od parenja) i dorsal(koje je bilo od parenja).Prvo sam abadonala dorsala.I onda kad ga abadonala....Vidim you choose to abadon familly egg tako nešto i ja kažem:IJAOOOOO ŠTO SAM TO NAPRAVILA!?
LoL
Odlučila sam da ću ih sutra pariti jer je pisalo da ne smijem još jednom pariti i da moram pričekati još jedan dan.
Eto to je bio 3. post danas roflrofl
Papa ako ne napišem još jedan post!



~ Kommaj zmajićima (1) ~ Daju ti zmajići za uspomenu ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.