EMERGENCY ROOM

Napravila sam svoj Emergency room.U komentarima mi dajte kod od vašeg zmajića(HTML kod) i stavit ću ga,a kad ga stavim komentar ću obrisati!
Napomene:Jaja smiju biti više od 3 dana!Kad jaje/hatchling odraste zmaj se briše!
Adopt one today!
Jaja od moje frendice-klikajte!!!!!!
Adopt one today!
Adopt one today!
Molim vas klikajte na jaja od moje frendice imaju samo 2 SATA!

Moja jaja i zmajevi

Jaja-imaaaaa
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!-NOTE:ovo jaje nije od parenja!
Adopt one today!
Adopt one today!
Hatchlingi-ima,i puno hvala na klikovima ako ste klikali jer sam proljetno strpala u emergency room XD
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!

Zmajevi-ima ali ne previše :(
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
poslije jooooš jer mi se sad neda stavljat

  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: Dizzevi i sve ostale free stvari za blog

font: Kinkee

slika: Dragon Cave

Opis bloga

Ovo je blog o igri sa zmajevima-Dragon cave!


Myspace Message Generators

Linkovi

DC
youtube
Seasonal Dragon
Moj scroll M@j@
Moj scroll MajaI
Moj scroll s frendicom melyimaja
Moj najnoviji scroll MajaMew

subota, 30.05.2009.

Geode i Frill zmajevi

U ovom postu ću pisati o geode i frill zmajevima.
Odavno su oni izašli ali ću objaviti sliku sa DC foruma kad su izašli:
Image and video hosting by TinyPic
Eto to je nova slika iako su stari.
Geode je rijetko,a frill nije.

FRILL
xDC poruka da se boije jaje:
This egg has strange markings on it.
Možda nešto nije u redu jer Skywing ima istu tu poruku ali ja nikad nisam to jaje uzimala s početne nego sam sad vidjela nečije jaje i pisala je ta poruka.
xFrill zmajevi(u prijevodu naborani) su manji od ostalih vrsta ali imaju velika krila i kad rašire krila čine se većima.Žive u skupini da zajedno napadnu neprijatelje kad rašire krila.Mužjaci s krilima privlače ženke.
xSlikice:
Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic

GEODE
xGeode zmajevi su u srodstvu s kamenim zmajevima jer je njihova koža prekrivena materijalom sličnim kamenom.Imaju prekrasne plave kristale na krilima.S krilima nažalost ne mogu letjeti ali se natječu koji ima najljepše kristale.

xDC poruka da se dobije jaje:
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.

xSlikice:
Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic
Imam 3 geode i 1 frill ali mi se neda stavljat tako da ću u box gdje su moja jaja staviti poslije.
Kommajteeee!



~ Kommaj zmajićima (0) ~ Daju ti zmajići za uspomenu ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.