EMERGENCY ROOM

Napravila sam svoj Emergency room.U komentarima mi dajte kod od vašeg zmajića(HTML kod) i stavit ću ga,a kad ga stavim komentar ću obrisati!
Napomene:Jaja smiju biti više od 3 dana!Kad jaje/hatchling odraste zmaj se briše!
Adopt one today!
Jaja od moje frendice-klikajte!!!!!!
Adopt one today!
Adopt one today!
Molim vas klikajte na jaja od moje frendice imaju samo 2 SATA!

Moja jaja i zmajevi

Jaja-imaaaaa
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!-NOTE:ovo jaje nije od parenja!
Adopt one today!
Adopt one today!
Hatchlingi-ima,i puno hvala na klikovima ako ste klikali jer sam proljetno strpala u emergency room XD
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!

Zmajevi-ima ali ne previše :(
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
poslije jooooš jer mi se sad neda stavljat

  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari ima ih/nema ih

design: Dizzevi i sve ostale free stvari za blog

font: Kinkee

slika: Dragon Cave

Opis bloga

Ovo je blog o igri sa zmajevima-Dragon cave!


Myspace Message Generators

Linkovi

DC
youtube
Seasonal Dragon
Moj scroll M@j@
Moj scroll MajaI
Moj scroll s frendicom melyimaja
Moj najnoviji scroll MajaMew

subota, 23.05.2009.

Srebrni i zlatni

U ovom postu ću pisati o srebrnim i zlatnim zmajevima =3.

Srebrni
Oni su moji najdraži zmajevi :D
I rijetki su.Zato ovih dana stalno visim za kompom pokušavajući uloviti jedno :rolf:Pa,krenimoooo.
Oni su moji najdraži zmajevi.
Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic ili Image and video hosting by TinyPic
Muški su ljepši xD
Oni su jedni od najljepših vrsta zmajeva.Žive u viskokim područjima.Muški zmajevi lovu i jedu meso pa se čuvajte XD


Zlatni
Oni su mi najdraži drugi po redu :D
Ni njih ne uspijevam uloviti :(
Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic-->Image and video hosting by TinyPic
Njih su ljudi često ubijali jer misle da imaju vrijednu kožu.Kožu iskorištavaju kao prednost u bitci.


Za Adelisu(pitala me prek msn-a):
Klikni ovdje,pa registrier,utipkaj kaj te traži i odi u svoj mail.Tamo imaš novi e-mail i otvori ga.Onda se logiraj na dc-u i odi u badoned da se ne mučiš s tekstovima :D



~ Kommaj zmajićima (10) ~ Daju ti zmajići za uspomenu ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.