Auti:)

Image Hosted by ImageShack.us


Ferrari

Image Hosted by ImageShack.us



Jako dobri auti...Ja bi jednog od tih dva...Po mom su ukusu...Da mi je bar jedan...Joj
a ima i jako dobrih videa o nijma...Sve je ultra moderno u tim autimayesyes




A kako vam se svidja chat samo dojdite i razgovarajte nadam se da je
dobar i da vam se svidjathumbupthumbupthumbupthumbupthumbup





jedan vic:
koja je razlika izmedju groblja i wc
nikakva ::kad moras morasnutnutnutnut

kako policajac provjerava dali je konzerva od ribe
cista(da ne sverca nesto)
kaze:OTVARAJ TUNO OD RIBE POLICIJA


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... da/ne...

design: sve free za blog

kosturblog master

O meni...

get this clock



Zovem se Borna...Idem 5.razred...
Volim igrice ( najvishe ratne),
aute,svoj komp,gledati filmove,
pisat ovaj blog:)

Naj frendovi su mi ::
Filip,Jurica,Dominik...
Ima ih josh puuunnoooo...

Naj prijateljice:
Monika,Andreja,druga Andreja i još njih... ... ...




Bok! Zovem se Monika i vlasniku ovog
bloga jako sam dobra prijateljica.
Ja i moja prijateljica malo smo mu pomogle
oko bloga ali samo malo. ja idem u 8 razred.
hm.....naj jelo mi je .....pizza i slatkiši....
volim viceve(posebno Bornine...)
i to bi uglavnom bilo to,a da posjetite moju
stranicu i komentirajte na
monikaiandreja.blog.hr
ta vam je stranica i pod linkom

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje chitam:::

Monika i Andreja
Andrea iz Kc
queens3




Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 27.01.2008.

Skola

Svi kazu da je skola dobra jer tamo ucimo imamo prijatelje itd........
Ali kada se malo bolje razmisli onda je skola jako glupa jer nekog nastavnika nije briga sto je drugi nastavnik zadao i da za sve predmete treba napraviti a kad treba onda jednostavno nema vremena.
Nastavnici ne mare na to mozemo li mi to sve vremenski pokriti njih je samo briga kada ce ispit i kada ce zasluziti placu.
Ja imam dosta dobre nastavnike i ne mogu se zaliti jer su dobri.
Ja jedva cekam kada ce praznici i kada vise skola nece biti otvorena i kada cemo svi napokon biti doma.Ako smo doma onda nam je dosadno i zato neki hoceju ici u skolu ali zasto si doma ne pozoveju prijatelja pa vise nece biti dosadno.Posto je sada skola i ne mozemo je izbjeci onda su nam praznici jedino PETAK SUBOTA i NEDJELJA.To su dani.A zasto petak?Jer ja imam 5 sati ali samo najbolje satove.EEEEEEEE to su dani sada se jako rado prisjecam onih dana kada sam bio vani kisa je padala mene nije bilo briga sto sam sav mokarpartyparty.To su bili dane ,a ne ovo pa ovo je zapravo hhhooorrrooorrr



~ komentiraj (3) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.