Auti:)

Image Hosted by ImageShack.us


Ferrari

Image Hosted by ImageShack.us



Jako dobri auti...Ja bi jednog od tih dva...Po mom su ukusu...Da mi je bar jedan...Joj
a ima i jako dobrih videa o nijma...Sve je ultra moderno u tim autimayesyes




A kako vam se svidja chat samo dojdite i razgovarajte nadam se da je
dobar i da vam se svidjathumbupthumbupthumbupthumbupthumbup





jedan vic:
koja je razlika izmedju groblja i wc
nikakva ::kad moras morasnutnutnutnut

kako policajac provjerava dali je konzerva od ribe
cista(da ne sverca nesto)
kaze:OTVARAJ TUNO OD RIBE POLICIJA


  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... da/ne...

design: sve free za blog

kosturblog master

O meni...

get this clock



Zovem se Borna...Idem 5.razred...
Volim igrice ( najvishe ratne),
aute,svoj komp,gledati filmove,
pisat ovaj blog:)

Naj frendovi su mi ::
Filip,Jurica,Dominik...
Ima ih josh puuunnoooo...

Naj prijateljice:
Monika,Andreja,druga Andreja i još njih... ... ...




Bok! Zovem se Monika i vlasniku ovog
bloga jako sam dobra prijateljica.
Ja i moja prijateljica malo smo mu pomogle
oko bloga ali samo malo. ja idem u 8 razred.
hm.....naj jelo mi je .....pizza i slatkiši....
volim viceve(posebno Bornine...)
i to bi uglavnom bilo to,a da posjetite moju
stranicu i komentirajte na
monikaiandreja.blog.hr
ta vam je stranica i pod linkom

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje chitam:::

Monika i Andreja
Andrea iz Kc
queens3




Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 04.11.2007.

Auti

Ferrari je svima najbolji proizvodjac automobila.Tako bar misle skoro sva djeca.Ferrari ide i do 340 km na sat.A svugdje djeca kazu:gle bolid ferrari,auto ferrari uglavnom sve je samo ferrari kad gledamojake aute,ali najveca konkurencija ferrariju je mnogo firma.Ali je zbilja to najbolji proizvodjac sportskih i brzih automobila u skoro cijrlom svijetu!!!thumbupthumbup
A naravno novcem je sve to postignuto i sada mozemo zakljuciti da je novac najpotrebniji



~ komentiraj (5) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.