ponedjeljak, 06.11.2006.

neda mi se pisat sta sam radio sve ove dane. reći cu samo da je bilo lijepo nis ne radit 5 dana doslovno nis koda bi ja nesto radio pa svi me znate. samo sam moro jedan dan pazit kotao za rakiju i malo pijucko u znjega ali zo nisam smatro radom. evo da napise jedan post s puno filmica i slikica , a o cemu drugo nego o simsonima.
opis slike
U smjeru kazaljke sata: Homer, Marge, Maggie, pas Božićnjakov mali pomoćnik, Bart, mačka Pahuljica br. 2 i Lisa.
Format: animirani/komedija
Trajanje: 21 minuta
Autor: Matt Groening
Glume:

* Dan Castellaneta (glas)
* Julie Kavner (glas)
* Yeardley Smith (glas)

Država: SAD
TV kuća: FOX
Emitiranje: 17. prosinca 1989. -
Broj epizoda: zasad 356
U Hrvatskoj: od 1996. na HRT-u, od 2004. RTL TV-u

to su neki opci podacia sad nekoliko filmica
uvodne spice

simsoni na meksicki ili ti ga spanjolski

pjesmica za kraj

- 00:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>