nedjelja, 15.10.2006.

nisam dugo piso jer mi se nije dalo jer je bilo ljeto, a i kad mi se dalo nisam se mogao sjetiti korisničkog imena. I dansa odlucijo nesto napisat samo naznam sto i probavam pogodit korisničko ime nakon 10 pokušaja pogodio sam pravu kombinaciju imana i lozinke. I sad da ja napišem naki smisleni post:
Evo mi jucer išli na izlet u smiljan posjetit kucu nikole tesle. blio nam je lijepo. grenko je slavio rodendan. i svi sretno dosli doma. stop Neda mi se o ovome pisat.
Dolazim doma i vidim frendove ispred zgrade i pitam ih kamo ce van. ONi kazu da ce smislit i da ih nazovem kad budem iso van. Dođem ja za pola sata oni su jos ispred zgrade i isto tako nemaju pojma sta ce radit jer nitko nema ni kinte a vani puse bura i smrzavamo se. odemo mi u vrtic da se sklonimo s bure i mom ludom bartu padne napqamet da ce me on i frend naucit svirat gitaru ( ispostavilo se da je to uzaludno) odem ja po gitaru i marin po svoju. Počeli oni i moj brat svirat to je bilo zanimljio čak vrlo dobro jer obojica sviraju kao profesionalci marin malo bolje. onda poceli ucit mene to je bila čista ludost ali nema veze: Uče oni mene neke akorde onda su me poc3eli boliti prsti ood onih tvrdih žica i ja sam odusto. oni su nastavili svirat a ja sam otiso doma hladit prste i spavat jer sam bio krepan od izelta i jer sam proslu noc spavo samo 4 sata...
sad mi pada napamet da di mogao staviti koju slicicu u ovaj post odo ja malo kopat po kompu i netu da nadem naku zanimljivu
Jedna sličica za ljude
opis slike
ovo sam naprosto moro stavit

- 13:38 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>