03.09.2006.

Monvi!!!

Evo mene napokon!!Jučer je bilo zatvaranje mon. ljudi je bilo pun kurac nisi imao kuda proč a ja sam još i niska među onim divovima koji su bili u mon. pa sam se još i morala borit za zrak.Bila sam u mon . s par ekipa a najbolja je ona s doljnih fotka!!Bdw. moram pohvalit Prenca ,Pa3ka i Pika:''dečki super plešete'':)Uglavnom to je to za danas .


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljevo:Zlata i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljevo:Pa3k,Prenc i Emiliano

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melita,Zlata i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melisa i Tamy na putu za doma

Komentari (15) | Print | # | 16:33

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off?



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Something about me:)

Godina:16

Birthdate:01.02.1990

Grad:Rovinj

Škola: S.Š. Zvane Črnja

Smjer:ekonomistica

Sport:jedrenje i košaka

e-mail:daniela4@net.hr

icq number:314-042-266

msn messenger:dani_16_rv@hotmail.com



















Seka
Melita-miky
Marty
Hasky
Thug Silvia
flyhiggirl
Prenc
vero

mc small
&
Tugman

Galeb
motomania
Sweet Love

insane-niso
&
niso-gamer



triple
sasa nirgutin
dj-emy
the brotherhood
st patrick's day 2006


...*Ostali cool blogići*...

guard of treasure
your sweet 666
race a.k.a. boki
poisonka
unfaitful
Silver
Angel
Amerie
Salvation
Marcy
Sanja
CrnaAa
Linksi
moon fairy


Free Site Counter





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Večina ekipe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gore:Kaki,Melita,Ja,Denisa,Emiliano
dole:Mauro,Pa3k,Prenc


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Silvi s ljeve i ja->na putu za zagreb

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To smo :moja seka
sa ljeve,ja u sredini
i Roby


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja sekica i ja !!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hmm,Šilvia hoće kilat
moju seku??!!!Šilvi
samo naprjed,hehheheheheh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prenc i Pa3k

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Trio rio(Pa3k,Emy i Prenc)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Devid,melita i marty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pendo i mišel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dečki & uljez


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melita i ja



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
izigravam majmuna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šilvana,ja i Matiaszujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pendo & Martycerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marko,ja i Silvi u šankuparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kaki,Prenc,pa3k


Drink

I'd like another drink i think
Another drink to make me pink
I think I'll drink until I stink
I 'll drink unitil cannot blink

Prehaps I'll have a shot of rye
The rye I spy with my own eye
Some rye to make me fly so high
I think that i can touch the sky

Or maybe I will have some rum
It's not so dumb to want some rum
I'll drink and fall upon my burn
Or maybecantemplate my thumb

Some vodka wuld be very nice
Or wine,or maybe scotch on ice
Perhaps Kahlua would entice
I'll drink it once ,I'lldrink it twice

Perhaps some gin to make me grin
It's not a sin to want some gin
A 26 will make m e spin
And then I will begin again

I wantsome beer to make me cheer
Hurray!Hurrah!A cheer for beer!
I will not stick it in my car
Hurrah !Hurray!I'm here for beer!

I'll drink with my friends Jack and ron
I'll drink until my liver's gone
I'll invite Sarn and Bud and you
And Captain Morgan can come too


...i like....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kako češ
znati da si
brzo

...*My friends*...