subota, 17.03.2007.

Dugo nisam pisala postove, pa ću sada! Pisali smo književnost u petak. Svi su imali šalabahtere. Neznam tko nije imao. Dobro da je slijepa! Prolazila je pored moje klupe, a meni šalić na stolu. Mislila sam da sam gotova. A ona je rekla: samo ti nastavi pisati. A meni srce lupalo sto na sat. Hvala bogu za takvu profu. U osnovnoj nam je slična bila. Uglavno evo vam malo sličica iz Tomb Raider-a Anniversary-a u Egiptu.













- 18:43 -

izbrbljaj što imaš (6) - isprintaj ako te zanima - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni...

Ime: Dijana

Prezime: šta vas briga

Datum rođenja:06.04. godinu pogodite

Horoskopiski znak: tvrdoglavi ovan

Godina: 17

Boja kose: tamno, tamno smeđe

Boja oči:smeđe

Zanimanje: igranje ugrica na play-u 3 i PC

Naj igre: Tomb Raider, Silent Hill(1,2 i 3)
Mortal Kombat
Spyro itd...

Volim... aute, motore, nogomet, TV,
filmove...
To je to!

Što volim a što ne...

Volim:
igice a to su:
Mortal Kombat,
Tomb Raider,
Silent Hill,
Filmove:
horohe:
Silent Hill
Hostel
ZlOkoNas
Vrisak
Mjuzu:
Hijo de la Luna
Hips dont lie
Deja vu
Come to me
Smack that
Nogometni klub Rijeka
Armada u srcu Rijeke
Volim životinje:
Gmazove:
zmije
Motore:
Moj naj draži je Ducati
Hrana:
Brokula
Pizza
Sve vrste pašte
Ice-cream
Ice-Tea
Voće
I hate...
Loše ljudske osobine:
Laži
Dvolični ljudi
Bezobraznost
Filmovi:
Drame
Glupe komedije
Kvizove
Hrana:
Špinatno
Juha od blitve
Meso s žilama
Džem od marelice
Nogometne klubove:
Hajduk
Dinamo
BEZ UVREDE NAVIJAČIMA!
I to je to...mah


Free Site Counters
Free Site Counters


<font color=#000000>image hosting for myspace</font>:-)


Mojih pet najdražih kućnih ljubimaca:

Vinica:


Medo


Toby


Flipi i Niki






Vukovi:






Zmajevi:





ARMADA











adopt your own virtual pet!



Designed by In Obscuro