drago mi je,mare....

23.09.2006., subota

°iva-kako početi modni članak za časopis°
1. reci da moda nije obavezna nego da nam je više vodič što kupiti ili tražiti i de se ne treba rugati ljudima koji su demode.
2. ove godine nose se „čiste prugice“ (prugice u kojima se ne mješa boja, koje imaju crtu prelaska) i to što šarenije to bolje.
3. za malo ozbiljnije cure preporučam smeđu boju koja je ove godine hit!
4. izbacite rozu boju iz garderobe (ja je ne podnosim; a osim toga izgleda totalno ofucano)
5. kupite krasne duge đempere koji će zadovoljiti vaše mame i tate koji stalno kukaju da vam je gol pupak
6. ali zato kupite kratke jaketice koje nikada nećete obući zato šta se ne mogu nositi kad je zima (hladno vam je) ni kad je toplo (vruče vam je).
7. kapice su također jako slatke a vi pronađite onu koja će odgovarati baš vama (nemojte da to bude neka sportska kapa, nego slatka mala pletena ili bejzolka)
8. također potražite u svom gradu majce s natpisima (wgw) koji osim što su orginalni su i jako smiješni.
9. ne znam više šta da ti kažem. Pusa!


°vanda°

Vanda se ljuti jer je ne spominjem u blogovima. Inače to vam je jedna od mojih boljih prija, ide sa mnom u razred, često je živčana pa se posvađamo, nema blog, zaljubljena je u ******.
Ima stariju sestru, mater, ćaću (koji super kuva), babu.
Ima i mobitel koji se meni apsolutno ne sviđa (nikad joj to prije nisam rekla, e pa sad zna)

°vani°
Bilo je dobro…
Sve dok me otac nije nazva i reka da će doć na plac (jer nisam tila doć u stan u 9 i po, nego u 10 kako smo se dogovorili)!!
I tako sam ga našla na pola puta do placa tj. osramoćenja…
Srećom sam ga odvukla.

°slikica°

Ljudi mi rekoše da na svaki post stavim sliku pa se odlučih zašto ne?
Inače ljudi to su vam umjetničke slike gosp. Dubravka Penezića.
Link trenutno ne znam ali čim saznam bit ćete obavješteni!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.