drago mi je,mare....

19.09.2006., utorak

POST bez naslova.

Mali (moj brat od 3 godine) me gnjavi jer oče na "kompiter" (to sam njega citirala). sad glumi mačku pa me grize, sad me grebe, sad skače po meni i čupa me...
inače,dobila sam svoju prvu 5 iz engleskog.
sad mi brat otvara "kisobran na klapanje" i mlati me s tim po glavi!!!
a da saznala sam da ništa neće biti od mene i onog moga (vidi prošli post) jer ima curu...IMA CURU!!!! šmrc...
ali već me prošlo...
ajde ostavite mi puno komentara podrške....pusa
i da ako neko zna kako bi ja tribala slike koje sam uploardirala na blogospremniku objavit na blogu nek mi se javi jer, ja sam već nege stavila ali mi odjedamput neće....


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.