Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/doz" />

deep down in the land called Oz...

Image Hosted by ImageShack.us

ljepoto moja, umotaj me u ove niti koje nikako da skliznu niz moje obraze
daj mi da plačem
da žudim kraj tebe
da budem ponovo ono što sam bila
ponesi me valovima nek otplutam niz godine
nek mirišem ponovo na karamele
i gutam slatkiše kao tople obroke
daj mi da budem lijepa kada se pogledam u ogledalo
oživi u meni malog princa
umotaj me u radosti djeteta
snenog, pospanog i vedrog
o Bože
gdje je nestala moja snaga
nadljudska volja
mirisi kestena u mojoj kosi
gdje su nestale snene oci
norma jean
i francuske sansone o kojima ti pricam
o Bože
gdje je nestala moja želja
moje nebo i djetinje misli
gdje su nestale točke i zarezi
gdje su nestali dani gluposti
ti i ja bez promišljanja
zaljubljenost bez kalkuliranja
ljubljenje na klupi u parku pred zgroženim tetama
vrati mi
snagu
volju
želju
i još mnogo neopipljivih riječi

14.07.2008. u 21:35 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr