Down World ~ Trenutak Inspiracije

nedjelja, 26.11.2006.

Problemi

Obavještavam vas da je meni internet trenutno u stanju da nemogu napisati ništa na blogu i posjećivati vas na vašim blogovima... nadam se da će se uskoro sve srediti!! kiss

26.11.2006. u 22:03 • 1 Ostavi trag...Napravi Dokazni Materijal#

četvrtak, 02.11.2006.

Life is a mistery

hello!! Ovak,prvo da znate,stari mi je vratio internet wink bio je dobre volje jucer,i to nekako ekstremno cudno,ali ok... neznam s cim bi pocela... da,bila sam kandidirana za miss sokkera 2006 (sokker) i dobila sam na kraju najviše glasova i tako cu dobiti šestomjesecnu registraciju za igru i pehar,lol rofl u školi je tak dosadno,isse,nemrem vjerovat! ja uopće ne dolazim u školu, jednostavno mi se NE DA!! i tak smo popisivali izostanke u ponedjeljak, i meni je naša predobra raska sve,osim jednog sata opravdala!! tak da imam 14 opravdanih (nisu svi popisani, ovo su samo 2 dana jer se raski nije dalo, inace nisam bila u školi 2 tjedna) i 1 neopravdani no ako ne dolasci,barem su mi ocjene super, i brijem da ce takve i ostat jer mi nije više do zezanja s tim... i ajmo rec da je ljubav ok... mislim cudno je sve to jako, neke osobe ce znat (jel tak street dušo?), a pazite ovo... jucer smo prvi put pricali na msn-u, ja i taj lik:
(nakon nekog vremena)
ja: koje ti jezike uciš u školi?
on: engleski i njemacki
ja: a jesi dobar u njemackom?
on: tako-tako
ja: a u francuskom?! :D

i sad taman kad je trebao odgovorit,meni su starci ugasili internet!!!!!!!!!!! eek OMG!! mislim da ce mislit da sam neka psihopatkinja!! tko zna kaj si misli on sad! samo se nadam da cu ga danas naci na msnu headbang a bilo je tek 00:30!! hmmm,da osim toga, s frendicom se nisam pomirila, al me ne dira baš to, sada se ona pravi kao da se ništa nije dogodilo nono u utorak sam opet podela igrat D&D (dungeons and dragons) sa starom ekipom! (ja, buraz, frend i frend2,moj bivši,Filip) kako smo se trgali od smijeha, ja i Filip, konačno možemo ponovno najnormalnije funkcionirat, što je meni predrago jer je on meni najbolji frend stvarno! obožavam ga i neznate kolko mi je falio... a ne postoji bolja osoba od njega yes
e da, da ne zaboravim,danas imam casting za one rtl-ove serije, možda dobim neku ulogu, ahaha, kako cu se brukat tamo, ja mislim da cu se srušit od smijeha... no et' to bi bilo to za sad,evo par potrganaca od naših najdražih komentatora:

Junior Sušec: "Trinidad & Tobacco"
igor štimac: igraci obale bjelokosti bi trebali malo cvršce držati nogu dok pucaju na gol rofl
Sušec (Engleska - Paragvaj): Roberto "El Toro" Acuna dobiva loptu:
1)Lopta do Acune, može li on?
2)Valdez do Acune, koji je na izdisaju
3)Pogledajte dolje desno Acunu, on se šece, hoda, ne može više, gotov je.
4)Acuna "El Toro" ponovno. Možda i nekad je bio bik, ali danas je to onaj izranjavani bik kojeg je toreador izbo više puta, samo ga se mora dokrajcit
Igor Kristic: "spora utakmica u Frankfurtu, lopta je natopljena vodom i teska je, pa utakmica ima sporiji tempo"
Blažicko: "Sutra u 15 sati cete uživati u utakmici izmedu Srbije i Crne Gore."
Igor Kristic: Kamera prikaze navijaca T&T kako se križa i gleda u nebo, a Kristic ce:
"Navijaci T&T prizivaju u pomoc bogove"
engleski: U Engleskoj se inace šuška da je Džo Kol peder, a pre neki dan sa Paragvajem, komentator u jednom trenutku:
"... and Joe Cole has Michael Owen inside him..."
Vela: Mozda je Kuffour dao loptu Iaquinti jer mu je bilo zao zbog onog starta maloprije.
Bogdan: Ma nije, njemu je sad sigurno najteze
Vela: Salim se naravno
bogdan: -kufur (roma) rusi iaquintu (udinese),udario ga je kao da ne igraju u istom klubu.
Vela: pa ne igraju
Bogdan: Image Hosted by ImageShack.us mislio sam talijanskom??!
Vela: Image Hosted by ImageShack.us
unknown: "Addo je napravio izvrsnu varku, prevario je jednog talijana i dvojicu svojih"
Vela: zaklopimo poglavlje
Božo Sušec: ( faul na Srni ) - "I to mora biti prekršaj. Ako nije prekršaj, onda je faul"
Cosic Srni u razgovoru poslije utakmice "Ovakva utakmica s Japanom igra se jednom u zivotu"
Bogdan: On je lijevi bocni, ili kako se kod nas kaže lijevi bek.
Bogdan: Ovo nije bio centaršut vec dodavanje u zrak.
Bogdan: Evo sad Poljaci pokušavaju zadržati loptu.......da vrijeme sporije tece.(nakon ovog Vela šuti jedno 10 sek valjda se susdržava da ne prasne)
balog: ashely cole dodaje do joea, odlicna dodavanja dinastije cole
Vela:Srbi su u Gelsenkirchen došli autobusom, a trebat ce im brod za rasute terete da se vrate u bazu
Vela:Da Petkovic ulovi zlatnu ribicu, sigurno bi ju tražio da ova utakmica odmah završi i još bi je ukorio što nije došla 10 minuta ranije
Vela:utakmica španjolska-ukraina: "Na startu utakmice temperatura je bila visokih 33°, da bi pocetkom drugog dijela naglo zahladnilo. Sada je 32°. rofl
Ciro o sucu:Ovo je potvrda da je sudac papak,obican papak!!
Nešto kasnije:cisti papak i gotovo
Ciro:ovaj sudac je papak.
pravi papak!
on tu nikad nebi sudio da nije talijan.,
ma..dajte mi perece.jest cu da nemoram gledat ovo

tolko za sad!!

02.11.2006. u 11:31 • 21 Ostavi trag...Napravi Dokazni Materijal#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

My L1f3



if you know how is it to drive 280km/h then you know how is it when you love...eek

Jedno upozorenje... ako ste već uletili na blog, HVALA! ali ako se ne potrudite niti pročitati taj kratki post koji će vam oduzeti 2 minute, onda nemojte niti komentirati...

SVE O MENI

Ime: Sabrina
Rođena: 20.12.1989.
Škola: srednja glazbena
Živim: u Zagrebu
Stil: underdarker yes
Volim: motore, utrke, nogomet, aute, kompjutor, Španjolsku, crno, glupost, FERNANDA TORRESA,Francesca Fabregasa, Vedrana Ćorluku, Davida Villu, Atletico De Madrid i Real Madrid, Španjolsku repku i sve njihove nogometaše, Dinamo i Arsenal

Ne volim: pametovanje, analiziranje, školu, Massima, autoritet, rozo, Hanrya, Zizua,

Ako te zanima šta još radim u svome životu moj msn je:
yamaha__10@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

My Dr34m5

Yamaha r6
Image Hosted by ImageShack.us

Apprilia rs125
Image Hosted by ImageShack.us

View slideshow
View slideshow

Od svih bih još izdvojila par modela:
Yamaha r1
Kawasaki zx6r
Suzuki gsxr600

W3'r3 4ll T0 Bl4m3

Take everything left from me
How can we still succeed, taking what we don't need?
Telling lies, alibis, selling all the hate that we breed.
And we're all to blame,
We've gone too far,
From pride to shame,
We're trying so hard,
We're dying in vain,
We're hopelessly blissful and blind
To all we are,
We want it all with no sacrifice!
Tell me now, what have we done? We don't know.
I can't allow what has begun to tear me down,

We will fall.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Toliko me volite Image Hosted by ImageShack.us











Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us
.~:^˘°~~~~~˙˙~~~~~˙˙~~~~~°˘^:~.
Image Hosted by ImageShack.us

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × × ×