downunder -

srijeda, 27.10.2010.

Mala pobjeda (moja i drustva)!

Klikni me za offline pregled ovog bloga - sa svim slikama do 2011. 51Mb! Unzip i klikni na index.htm.

Iza nove godine napisao sam blog o mom Road Rage iskustvu ( klikni me).

Takodjer, spomenuo sam iskustvo iz turistickog raja Australije koji se zove Broome ( klikni me).

Dogadjaj se zbio za Uskrs 2009. godine kad nam je neki mladic razbio cak 3 stakla na unajmljenom autu. Nismo imali osiguranje jer ga ne mozete ni dobiti za nista iznad praga automobila i guma. Zgodno, zar ne?

Sav trosak morali smo snositi mi, cijelih 1300$.

Policija je pronasla krivca jer je bilo mnostvo svjedoka. Sud je u roku od mjesec dana nakon dogadjaja proglasio njega krivim i naredio odplatu stete. Sto ovaj nije odplatio.

No pazite, mi nismo bili vlasnici auta nego rent-a-car, a oni su se namirili sa nase kreditne kartice. Dakle, njima nije bilo vise potrebno naganjati se oko slucaja da bi eventualno vratili nama novac.

Nego sam to morao ja. Koliko zvanja, prepiske sa ovim i onim organizacijama, savjetovanja sa istim, sve u nadi da se nesto pogura u nase ime...

Jer neseg imena nije bilo nigdje, mi smo samo rentali auto, jel? Nije nase vlasnistvo osteceno. Mi smo samo platili stetu:)

Cak sam spisao Drzavnoj organizaciji za zastitu potrosaca za pomoc, napravio cijelu prepisku, ali nista.

Sve je upucivalo da rent-a-car mora tuziti krivca!

No, godinu dana kasnije sam saznao da cu morati podici privatnu parnicu protiv okrivljenog i priloziti racun da smo mi platili stetu.

Otisao sam na sud, platio oko 120$ troskove tuzbe i DVA TJEDNA KASNIJE bila je prva parnica. Na koju okrivljeni nije dosao jer ionako zivi 2500 kilometara odavde. A nije mu ni urucen poziv za sud:)

Skoro godinu i pol dana od dogadjaja tj. danas, na drugoj parnici, mladic je bio prisutan na telefonskom linku sa 2500 kilometara udaljenim Perthom.
Sudkinja je prekrasno izgovorila hrvatsko prezime na -ić, objasnila situaciju, pitala za njegovu mogucnost odplate i to je bilo to.
Slozio se da uplacuje 100$ tjedno trajnim nalogom na tekuci racun! Zajedno sa kamatama i troskovima suda.

Ja nisam trebao ni otvoriti usta! Samo sam izrekao broj ziro racuna.

Da je rekao da ne moze placati vise od 10$ tjedno, ja bih se morao sloziti s time i cekati 150 tjedana za nadoknadu troska...Ukoliko mu se situacija promijeni i ne moze placati, mora kontaktirati mene da ga ne smjestim u zatvor radi neplacanja.

Eto! Pobjada je slatka:) Bez advokata jer ga za tako mali iznos niti jedna stranka ne moze imati. Efikasno, nije li?

Sta kazete? A moja ostavina jos i danas 20. godina kasnije stoji u Zg.

~ * ~

U medjuvremenu dozivjeli smo i malu pobjedu u drustvu i zivotu u Zapadnoj Australiji.

Naime, nije prosao prijedlog kontraverznog zakona "Stop and Search", sto je omogucavalo policiji da bilo koga i bilo gdje zaustavi na ulici i pretrazuje! Govorim o pjesacima.

Jos uvijek vam mogu pretraziti auto ili uci u kucu ako postoji "opravdana" sumnja da je u krivicno djelo u tijeku.

No ne mogu vas zaustaviti na ulici i pretrazivati...A ne postoji ni osobna. I zivimo...Do prije 10 godina nije bilo ni slike na vozackoj a kamoli prometna dozvola koja ovdje isto ne postoji.

Jao, koliko su me puta zaustavili i pitali za osobnu ili vozacku/prometnu u domovini. Cak nas jednom, frenda i mene, pokusao "legitimirati" ispred otvorenih vrata moje kuce i ja sa papucama na nogama. Skoro ga stjerah u pm...Jer kao neki huligani se motali onuda.

Ili kad nas zaustavili u autu na magistrali kod Senja pa je pitao moju tadasnju djevojku da li smije pogledati u njenu torbu :) Ne bas! Pazi tampon...

:)

- 08:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 22.10.2010.

Kad dodjem na Jarun...

Klikni me za offline pregled ovog bloga - sa svim slikama do 2011. 51Mb! Unzip i klikni na index.htm.

i Jarunsko jezero, a moze i bilo koje drugo ako imate koji prijedlog:)

Eh, mozda jednog dana!

Mjesto: ime jezera strogo cuvana tajna da se ne napravi guzva, Juzna Australija:)

Uzivajte:




LP

- 08:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.10.2010.

Moj natjecaj u foto makru (4)

Klikni me za offline pregled ovog bloga - sa svim slikama do 2011. 51Mb! Unzip i klikni na index.htm.

Ako ste se pitali sto je na ovoj fotki:

Bugs still in the egg after 13 days


Male loptice su bube jer ovo je makro album buba!

I evo ih:

Nearly there

2 minutes after coming out of the egg

I za kraj svega 3 milimetara velik paukcic:

Peacock spider

Kako ja mrzim paukove svih vrsta vecih od par milimetara, moram priznati da mi je ovaj simpatican!

Vidite li gdje sve ima OCI? :)

Peacock spider

E pa za njega vrijedi ona - "ima oci i na ledjima" !

Inace prosli vikend nije bio los, malo smo zasjeli u predahu voznje biciklom po rijeci u finom restoranu.

Cijena sveg ovog? 24 dolara

Evo kako serviraju kolace, pribor je srebrni, a porculan fini - engleski:

Image Hosted by ImageShack.us

Unutrasnjost (primjetite srebro, znam sto cete reci:), hm hm:

Image Hosted by ImageShack.us


Pogled nam luta prema vodi i drvetu u sredini slike koje kao da uopce nema koru!
Naime, kora je drveta potpuno glatka vise kao da ima kozu, a takav je i osjecaj dok ga dirate:

Image Hosted by ImageShack.us

Mjesto odise mirnocom...

Kako je u blizini rezidencijalna cetvrt (kao i sve na obali rijeke), znak lijepo govori o pristojnosti:

Image Hosted by ImageShack.us



Za jedan od iducih puta najavljujem, od mene i po meni, najbolji prilog ove godine!

Mnostvo slika i video helikopterske voznje u cjelosti...

Do tada,

G'day

- 11:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 01.10.2010.

Gradjanska akcija - Name and shame (2)

Klikni me za offline pregled ovog bloga - sa svim slikama do 2011. 51Mb! Unzip i klikni na index.htm.

Lijep vikend prosao je u voznji biciklima po obali rijeke. Iskoristio sam priliku prevesti se pored gradilista koje slikah jos, mozete zamisliti, prije dvije godine!

No tada nisam objavio ove slike, rekoh, pricekati cu malo dok gradnja zavrsi da se osvjedocim i sam o slijedecem...

Dakle, "Name and shame" ili "Imenuj i osramoti", primjenjljiva je i na gradilistima po gradu, kako uz samu obalu rijeke tako i drugdje.

Iza ove akcije stoji Fond za rijeku Swan ili "Swan River Trust" sto je fond financiran od drzave i privatnog sektora (sveucilista su privatna osim jednog - UWA).

Taj fond, izmedju ostalog, postavlja OGROMNE jumbo plakate od kojh nazalost nemam trenutno slike. Ti se jumbo plakati nalaze uz samu obalu rijeke ako se desi da vlasnici lijepih nekretnina posjeku stabla da bi dobili ljepsi pogled na vodu :)
A tada im osvane na istom mjestu jumbo plakat koji su isprva financirali gradjani svojim vlastitim novcem, sto je zapocelo prije 7-8 godina.

Drzava je u medjuvremenu zaduzila ovaj fond koji radi isto i odrzava bazu podataka javno dostupnu na Internetu. Plakat ne smijete maknuti, a ako i nestane, postaviti ce novi.


Ovo je "manji" plakat snimljen 08/2008:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Vidite kako lijepo ljudi grade kucu sa pogledom na rijeku i grad? I posjeceno stablo?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Dvije godine kasnije, nakon vjerujem brojnih sudskih parnica i nemjerenog troska, kuca je skoro gotova (zapravo, dvije jedna do druge):

Image Hosted by ImageShack.us

A znak ce stajati sve dok ne izraste novo stablo koje su posjekli:

Image Hosted by ImageShack.us

da bi dobili ljepsi pogled na ovo (ok, malo sa viseg terena:):

Image Hosted by ImageShack.us

Sjecam se kada je postavljen prvi jumbo plakat u gradu, bio je maltene skandal, nesto medjusobnog vrijedjanja, cak i fizickih obracuna jer da ne zaboravimo, ovo su bogatasi i milionske vrijednosti nekretnina!
Skandala vise nema, stabla se i dalje povremeno sjeku, a plakati umanjuju vrijednost pogleda i nekretnine!

Eto, moze se nesto i gradjanskom akcijom...

- 06:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

  • Australska maštanja, jednom do dvaput tjedno :) Nadam se...
    I ja gledam vas :) Ma ne, nisam to ja.
    Image Hosted by ImageShack.us

    Odakle dolazite:
    Profile Visitor Map - Click to view visitsLocations of visitors to this page



    Slike/text zasticeno pravo izvornih Autora.
    Photos/text on this blog are Copyright of their respective Owners.

Arhiva

  • Rujan 2013 (2)
    Kolovoz 2013 (1)
    Lipanj 2013 (1)
    Svibanj 2013 (4)
    Prosinac 2012 (1)
    Studeni 2012 (1)
    Listopad 2012 (1)
    Srpanj 2012 (3)
    Lipanj 2012 (2)
    Svibanj 2012 (2)
    Siječanj 2012 (1)
    Prosinac 2011 (3)
    Studeni 2011 (3)
    Listopad 2011 (4)
    Rujan 2011 (4)
    Kolovoz 2011 (2)
    Lipanj 2011 (3)
    Svibanj 2011 (3)
    Ožujak 2011 (2)
    Veljača 2011 (5)
    Prosinac 2010 (3)
    Studeni 2010 (2)
    Listopad 2010 (4)
    Rujan 2010 (3)
    Kolovoz 2010 (4)
    Srpanj 2010 (4)
    Lipanj 2010 (4)
    Svibanj 2010 (2)
    Travanj 2010 (2)
    Ožujak 2010 (3)
    Veljača 2010 (3)
    Siječanj 2010 (5)
    Prosinac 2009 (3)
    Studeni 2009 (4)
    Listopad 2009 (7)
    Rujan 2009 (8)
    Kolovoz 2009 (3)
    Lipanj 2009 (9)
    Svibanj 2009 (5)
    Travanj 2009 (4)
    Studeni 2008 (3)
    Kolovoz 2008 (3)
    Ožujak 2008 (1)
    Veljača 2008 (4)
    Siječanj 2008 (2)
    Studeni 2007 (4)
    Rujan 2007 (2)
    Kolovoz 2007 (5)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

  • Linkovi u AU