srijeda, 20.09.2006.

The more I see the less I know, the more I like to let it go...;))

evo mene nakon jednog od najgorih i najbolnijih perioda...no uspjela sam se izvuc iz toga i sada sam se totalno smirila i ohladila i spremna sam na nove izazove. Bas kao sto je moj dragi prijatelj Mihael rekao:"Ono sto te ne ubije, ojaca te!" E pa da istina je to, potpuna,,,,,,Sad smo samo frendovi i nista vise. Dobro on jos malo pokusava spasit stvar ali ja se nedam. Nije da necu nego stvarno mislim da vise nema smisla probavat i obnavljat sve,,,,,,JER OBNOVITI STARU LJUBAV JE ISTO STO I PROCITATI DAVNO PROCITANU KNJIGU KOJOJ UNAPRIJED ZNAMO KRAJ!!!!
Ima tu jos nesto malo ljubavi ali nije vise kao prije,,,,bas kao svijeca, nasa ljubav je dogorjela......no nebi ja uspjela ovo sve prebrodit da nije bilo divnih ljudi oko mene koji su me zabavljali i ugadjali mi na sve moguce nacine.....pa evo da i njih spomenem.....Duwana, Mario, Mihael, Sven, LUKA kiss, Kejsh, Žuža......ako jos nekog nisam spomenula...hm neznam mislim da su to svi..... ali naravno i vasi komentari su predivni.....pa evo sad polako idem,,,,,,,ajd sve vas volim i ljubim,,,,,,,bok!!!!!



*evo mala nadopuna posta,,,mislim da ovi stihovi bas tu pasu....

Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije...


nadam se da se mimozica nece ljutit na mene...he he *

- 18:14 - Gukni, ne grizem... (144) - Ispljuni van... - #

<< Arhiva >>