Downgrade

04.08.2005., četvrtak

frequenze disturbate

tako, vratili smo se sa mora, bilo je super. a kako bi i bilo. sva sam izgorila i sad sam crna, valjda ko nikad, bilo je bolno, ali šta ćeš.. jako sam smiješno izgledala jedno vrijeme. a nije da se nizam trackala sa kremama svako malo. vidjeli smo tri koncerta: Gego, pa TBF, pa Angelic Upstarts (Live and Loud). TBF totalno razočaranje.. Gego presmiješan, najduži koncert na kojem sam bila ikad valjda, a ovaj festival.. ma joj.. sreća da smo kupili karte samo za prvi dan, jer bezveze.. malo ljudi, ovi bendovi a joooj, Angelic Upstarts kako sam i očekivala. Klinac na gitari, koji misli da je najjača faca (a dobro vjerojatno je presretan kaj svira sa njima, pa ima i razloga), pjevač sa bolesnim pogledom meni bio zakon, basist kao da si misli ajme šta ja tu radim. Nisam baš ja previše upoznata sa njihovim ''opusom'' imam samo neki best of, ali svaka druga pjesma je i bila sa toga, iako ih ja nisam sve prepoznala :) ostale su uglavnom bile kako je pjevač najavio: ''sa njihovog novog albuma koji je izašao prije 4 godine'' hehehe.. Možda nisam toliko oduševljena sa tim sve skupa zbog jako lošeg vina kojeg sam jedva ispila prije koncerta, ma fuj, ne znam zašto sam se i mučila. piva uvijek bolje legne. nikad nisam lošije gemište pila ko ove godine na moru, toplo vino, bljak! bili smo strgani najviše i zbog toga i što smo i inače pravi ljenjivci, moj dragi i ja.. još kad te na moru uhvati ta fjaka.. ali ipak išli smo svaki dan van, u kantun i tamo je standardno dobro i veselo i tak.. mi smo jedini koji tamo volimo sjediti unutra, a svi su ostali vani :)) zbog muzike, naravno.
i zbog jednog još razloga mi je drago što nismo išli na uk subse tu subotu, koja je nama bila zadnja večer, jer u kantunu je bilo baš veselo i smiješno, i pustio nam je konobar NoMeansNo hi-hi :)))
ma joj, more ko more, zadar mi je super, školjić je zakon, petrčane su fora (ali imaju loše vino!!!), u Sukošanu smo imali super kupanje kod frendice, i to je to, nismo išli previše okolo, ali bilo je lijepo i prekratko.

Urbino
e da, tu ću biti već sutra.. jedva čekam. zapravo, prije toga opet zadar, pa brod do ancone, pa dolje kako sreća posluži. samo da ne zakasnimo na koncert.. a nećemo.. Dinosaur Jr. su zadnji tak da ne vjerujem po programu da će počet prije 23.. mislim da će mi tek kad stanem ispred stejđa doć iz dupeta u glavu da sam ja stvarno tamo di ću i bit :) vidjet ću Dinosaur Jr. Yo La Tengo, i još što mi nije toliko napeto, ali svejedno me veseli, Blonde Redhead, Julian Cope i Echo and the Bunnymen.. jedva čekam taj osjećaj, jer sad još nemam neki dojam. već mislim da će talijani biti ko mlitavci neki tamo, ali to me nije briga. veseli me put, bojim se malo vremena.. a bome i nabijenih cijena. potrošit ćemo više para nego što smo prvo planirali, ali nadam se ne previše.. bilo bi najbolje da organiziraju neki free camping tamo, ili barem da ljudi spontano rašire šatore.. pa bi i mi svoju kuću. jer kamp jedini koji ima tamo je udaljen 2 km od grada, i još je preskup za kamp sa 1*. ma nešto ćemo smislit. meni samo treba malo zemlje i tuš, ne mora biti ni topla voda, nije bed.
ovako nekako valjda izgleda ta tvrđava di će biti koncerti
Fortezza Albornoz
ništa, još malo radim na poslu, opet sam tu iduću srijedu, nadam se sa veselim vijestima i super osjećajem.. zašto ja moram brijati da će nešto poć po krivu?? brijem, ne može bit loše! još samo da sunce izađe.. ovaj zagreb je katastrofa od kad sam se vratila ružno je vrijeme i pada ova kiša. samo da je na moru lijepo. kupat ćemo se u ponedjeljak na talijanskoj strani jadrana.. baš me zanima to. po slikama mi izgleda onak, malo čudno. imaju zgrade na plaži?? a dobro, bit će zanimljivo i to vidjet..
Pesaro

a da, budući da se Mali posebno potrudio u slaganju kompilacija za more, moram se malo i na to svrnuti.. bilo je tu apsolutno svega, od svih naših hitova ove godine, Meat Puppetsa, NoMeansNo, Sebadoh, Big Black, Shellac, Pere Ubu, Mimutemen, Minor Threat i još štošta, i to se najviše slušalo u autu, ipak sve skupa hit cd na moru je bio Neil Young :))) predivno... jedino što nam se nekako baš nije dalo slušat je dino jr. zanimljivo..
i za kraj
I've been waiting for you
And you've been coming to me
For such a long time now
Such a long time now.

<< Arhiva >>