Downgrade

25.02.2005., petak

muzika za snijeg...

Yo La Tengo
Flying Lesson

Eyes go places that you can't see
It's not that easy to hide from me
I hear the whispers everywhere I go
I hear the laughter everywhere I go

3 AM with the TV on
4 AM, TV on
The nervous ticking of my heart
Restlessness when we're apart

Think about the last thing that we said
Again and again it runs through my head
And I hear footsteps that aren't yours
They sound like yours, but they all do

Not much left for me to pray
Why sleep or dream when I'm awake
My eyes in places you forgot to look
My eyes in places you forgot to look

sve što vidim kad pogledam sa prozora su dvije breze, i ovaj ludi snijeg, koji kao da pada sve jače i jače :( zato se pokušavam utješiti muzikom, a ova pjesma me uvijek podsjećala na pahulje.. ne znam zašto..

J Mascis
I'll be grazing by your window
Please come pat me on the head
I just want to find out what you're nice to me for
Then you smile and decide to take me in
'Cause I look cute by your bed
But I can feel it just a little more

hehhee.. ovaj J Mascis je skroz super.. a na ovoj slici je još dobro i ispao :) s obzirom kako sada izgleda.. hehhe.. stavila sam si opet moju playlistu Dinosaura na mp3 player, zajedno sa Screeming Trees, i tako lakše podnosim blesave vremenske uvjete i veselim se što je petak, iako nema ništa što bi me tu posebno veselilo, ali ipak, otići ću van.. na ista mjesta, sa istom muzikom. i sve se opet okreće.. ma bit će dobro..
danas mi je starcima godišnjica braka.. 39!!!! baš su stari :)


J Mascis & Lee Ranaldo


da, ovdje J Mascis izgleda kao da ima 20 godina više. a Lee Ranaldo.. pa nemam dojam da se u ovom trenu dere Who is it? Where is it? sa Little Fury Things :)


i za kraj... Dinosaur Jr. - Show Me The Way... obožavam početak ove pjesme..
veseli vikend svima!


18.02.2005., petak

Ha Ha, I'm Drowning

Teardrop Explodes

danas mi savršeno pašu, Teardrop Explodes.. imam taj album Kilimanjaro, i odličan je! tako me dižu te trube.. volim trube.
sva sreća da je petak, jer ne bi izdržala još jedan radni dan, samo jedva čekam da izađem van i da se sasvim opustim.. dobili smo četvorku na lotu, pa moramo to i potrošit :)
eto, još 15 minuta i gibam doma.. sa Teardrop Explodes na ušima, između ostalog...

Ha Ha, I'm Drowning

Oh use your common sense
I Don’t take things for granted
You know it’s not like that
It isn’t how you said

You ask me if I love you
Well I don’t think that’s fair
You ask me if I love you
Well I don’t think that’s real
To criticize our love

The stupid things you said
you only try to hurt me
The stupid things you say
You hurt me deep inside

You ask me if I love you
Well I don’t think that’s fair
You ask me if I love you
Well I don’t think that’s real
To criticize our love

Well ask me once again
And ask me for the third time
Oh ask me how I feel
I say I’m drowning in your love
Ha Ha I’m drowning in your love

14.02.2005., ponedjeljak

this is your bloody valentine



Nemam na žalost previše vremena za slušat muziku, ali u pozadini mi se ipak vrti My Bloody Valentine, na random svi albumi, znakovito :) moram ipak slušat nešto svoje, jer ove tužaljke na radiju su stvarno previše! a my bloody valentine je ipak još jedan fenomenalan bend, koji nikad na žalost neću vidjeti :( Loveless je tako predivan album, ma i svi ostali. ali taj je ipak nekako poseban. i znam kako sam se oduševila kad sam saznala da je njihova pjesma Sometimes na soundtracku Lost in Translation. meni baš drag film.. a i cijeli soundtrack je odličan, i završetak sa Just Like Honey.. ma...
ovaj ponedjeljak mi je došao prebrzo i kad se sjetim da radim do 19, muka mi je... ah..
dobro, barem je vikend bio i više nego dobar. baš sam uživala.

CUPID COME

Cupid come from coffee cup
Sickly heavy heart
Semi-set adrift in your
Lifted sugar eye
Come back down I’m waiting here
And lick me with your fire
Connected silver tounges
Our lips beside

Everytime I look at you
Pins me to the ground
Mirror me your memories please
And let me help you down
Swallow me into your bed
With glimpses of your thighs
Forget your vanity
Come cupid come

uživajte ljudi. nije da mi ovaj dan nešto znači, ali eto koga veseli..

11.02.2005., petak

a big sunny field to be in



CALVIN: What causes the wind?
DAD: Trees sneezing

ja stvarno jako jako volim Calvina i Hobbesa! i zadnjih dana po netu samo čitam stripove.. i baš mi je super Tata sa svojim odgovorima znatiželjnom Calvinu :)



i šta ja imam tu pametno dodat? ne da mi se pisat, pa možda malo pretjerujem sa slikama, ali šta sad :)

09.02.2005., srijeda

Forbidden Places

Meat Puppets

rečeno mi je da obavezno stavim ovu sliku. a budući da ih eto baš sad i slušam, nema problema! stvarno su energični, da, Meat Puppetsi su to. (opet)
malo sam promijenila dizajn, ali na žalost nisam neki znalac u html-u da nešto više sama napravim, nek bude ovakav predložak. onaj mi je malo dosadio. ja bi najrađe neki narančasti, ili žuti. da bude veselo.
danas sam očito malo skolna promjenama. i ošišala sam se :) nakon valjda dve godine, ni ne sjećam se više. nisam navikla na dugu kosu, i prava muka mi ju je bila prat je svaki drugi dan. sad su mi rekli da izgledam mlađe. hm, koliko će mi tek sad ljudi davat godina? i ovako mi nitko nije vjerovao da imam...hm.. toliko koliko imam..
i da.. hvala Mali kaj si mi poslao toliko fotki! nadam se da si sretan :)

07.02.2005., ponedjeljak

up in the air

danas mi je dan tako super počeo. čim sam se probudila, upalila sam radio, 101, i taman je počela Promises Od Buzzcocksa.. oduševila sam se i ponadala se.. ovo će biti dobar dan. kad sam se vratila u sobu nisam mogla vjerovat kad sam čula jako poznati glas.. Husker Du! Up in the air :) jao, sad sam već bila skroz luda. čak sam nekog i probudila porukom, naravno. pitala sam se što sam propustila u međuvremenu jer nisam bila cijelo vrijeme u sobi da čujem. nakon njih bili su Pixiesi, bone machine! a njih nisam dugo slušala i sjetila sam se odmah onog kišnog dana, kad smo mokri doslovno do kože skakutali ispred Kim.. to je bio divan osjećaj. i tako se radujem nekom budućem koncertu, od nekog benda tako mi dragog kao oni.

Pixies, Križanke, Ljubljana

ipak, kako je dobro počeo, nije da je i poslije bilo tako ludo. kad sam došla na posao uhvatila me neka mučnina.. sad mi je bolje, ali i nisam baš nešto raspoložena.. a bit će bolje.

04.02.2005., petak

ne da mi se



idem samo nekog pogodit grudom..

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>