Downgrade

14.01.2005., petak

fluffy clouds

vani je totalno proljetni dan.. išla sam na posao sa kišobranom, a plavo sunce se probijalo kroz kišobran.. još je samo falila duga, nisam je vidjela :) ali oblaci su bili pahuljasti kao iz simpsona. i petak je i miriši zrak. ne vjerujem da je siječanj. pijem ledeni čaj, i to me podsjeća na ljeto. probudila sam se kasno, u žurbi se spremila i prošetala ulicama sa osmijehom. ništa mi ne fali, i sretna sam :) sluša mi se nešto što nisam jako dugo, ali ne znam što bi to moglo bit. moram dobro razmisliti. hm.. možda Smithsi? ali od jedne noći još prošle godine malo su mi dosadili :) kako je to već kad se vrti jedan album ciiijelu noć na repeat. ali moram ih ponovo pustiti da mi dođu, već je prošlo tome dosta ipak. nemam što pametno napisati, osim eto da sam dobre volje, sretna, vesela, razdragana, kako god.. nisam ni opterećena sa tim što je petak i da nemam poima oću li uopće danas van.. kao da je bitno. kad bi barem i noć bila ovako lijepa kao ovaj dan, da zapuše jugo i avioni polete na drugu stranu.. ah, živim kraj aerodroma :)
ipak, odlučila sam se za The Cure. .kao nisam ih dugo slušala :)

And she used to fall down a lot
That girl was always falling
Again and again
And I used to sometimes try to catch her
But I never even caught her name

<< Arhiva >>