Cure traže dobre dečke - Datiranje za seks

subota , 19.01.2019.

Norveska suma, Haruki Murakami










Click here: Cure traže dobre dečke






Naravno, svirali su i državnu himnu. To je nešto za što sam kriva samo ja. Jako sretna — rekla je tužno se smiješeći. Kizuki nije ostavio nikakvu poruku, i nitko nije mogao zamisliti što ga je nagnalo da počini samoubojstvo.



cure traže dobre dečke

Naoko kao da je razočarao moj odgovor. Ja sam išao dva-tri koraka iza nje. Čak i najdobrodušniji promatrač teško da bi ovakav ugođaj bio mogao nazvati idiličnim.



cure traže dobre dečke

5 stvari koje privlače dobre dečke - Naoko je voljela da joj pričam o Smeđekošuljašu. Upravo me zato i molila da je nikada ne zaboravim, da se sjećam kako je postojala.



cure traže dobre dečke

Eto da i ja otvorim jednu temu. Priča počinje da je jedna djevojka mome frendu rekla da bi htjela dečka koji je dobar, pažljiv, pristojan, itd. On je rekao da bi nas mogao upoznat i ona je pristala. Kako sam iskusan u takvim stvarima, rekoh mu da ta cura nema pojima o čemu govori i da sigurno ne traži takvog ko ja. No pošto volim nova iskustva, pristadoh da se upoznamo. Dogovorili smo se za neko piće frend, njegova cura i ja , a pošto se ta cura osjeća ugodno u njegovom društvu i nju,i ona je pristala. Namjera je bila imat ugodnu atmsfer u koj bi se upoznali, pričali i zajebavali. I tako smo se našli u jednom bircu, sjeli, pričali o faksu i td. Da skratim, u jednom sam trenutku otišao do WC i dok sam se vratio cura je već obukla kaput i bila spremna otić pitam se da li bi otišla da mi za WC nije trebalo manje od dvije minute. Uglavnom bez ikakvog opravdanja se pokupila. Nisam kivan ni na tu curu ni na ženski rod, navikoh na te stvari , no ovo sam napisao iz čisto jednog razloga da kad neka cura od ovih koje ovo pročitaju ne kaže da traži dobrog, pristojnog, pažljivog dečka, jer većina naglašavam većina ser. Svi mi gledamo fizički izgled, i cure vole frajere. Poštujem iskrenost, al mrzim licemjere. Priča počinje da je jedna djevojka mome frendu rekla da bi htjela dečka koji je dobar, pažljiv, pristojan, itd. On je rekao da bi nas mogao upoznat i ona je pristala. Kako sam iskusan u takvim stvarima, rekoh mu da ta cura nema pojima o čemu govori i da sigurno ne traži takvog ko ja. No pošto volim nova iskustva, pristadoh da se upoznamo. Dogovorili smo se za neko piće frend, njegova cura i ja , a pošto se ta cura osjeća ugodno u njegovom društvu i nju,i ona je pristala. Namjera je bila imat ugodnu atmsfer u koj bi se upoznali, pričali i zajebavali. I tako smo se našli u jednom bircu, sjeli, pričali o faksu i td. Da skratim, u jednom sam trenutku otišao do WC i dok sam se vratio cura je već obukla kaput i bila spremna otić pitam se da li bi otišla da mi za WC nije trebalo manje od dvije minute. Uglavnom bez ikakvog opravdanja se pokupila. Nisam kivan ni na tu curu ni na ženski rod, navikoh na te stvari , no ovo sam napisao iz čisto jednog razloga da kad neka cura od ovih koje ovo pročitaju ne kaže da traži dobrog, pristojnog, pažljivog dečka, jer većina naglašavam većina ser. Svi mi gledamo fizički izgled, i cure vole frajere. Poštujem iskrenost, al mrzim licemjere. A tipa ako mi je netko zapeo za oko kao jebeno fizički zgodan lik brzo bi mi dosadio jer je presavršen. A najčešće i umišljen Malo ružnjikavo je lijepo Fizičke mane znaju bit lijepe mozda ne mozes namjestiti kemiju to bi se ipak trebalo dogodit spontano... Joj, nije bilo ništa iscenirano. Zapravo je to po dogovoru nje i mog frenda, ja sam samo pristao. I nije stvar što tu nema kemije jer meni je po najprije bitno ugodno druženje. Stvar je u tome što je ona prvo rekla da traži u muškom neke osobine koje nisu stvar fizičkog izgleda, a otpilila me nakon 20 minuta, a upoznavanje je daleko više od toga. Btw nisam baš ružan, tako reć, samo imam 10 kila viška, što na visinu od 187 cm i nije nešto. Ja sam osoba koja kaže da joj je fizički izgled bitan, ali bih svakoj osobi da bar sat, dva da popričamo i vidimo dal imamo neke zajedničke teme, pa ak postanemo prijatelji meni super. Samo me smeta licemjerje s kojim se svaki dan susrećem. Niti je ona u meni pobudila zanimanje za neku vezu, al sam ju bar htio malo upoznat ko osobu. Jel sam glup zato!?



Concordia discors - Traži se dečko - Audicija 2015
Pred kraj mjeseca upustio sam se u glupu svađu s jednim s treće godine s moga kata i udario ga. Nacionalna zastava noću se nije vijorila. Radio je svirao, a ispod brisača je bio zataknut račun za benzin. Pisanje je za mene bolan proces. Kvaliteta neka vam postane navika. Onda se pokušam ispraviti, ali samo sve pogoršam. Djevojke obožavaju samopouzdanje Kad smo bili u srednjoj školi, postojale su grupe djece. Usto je imao rijedak dar da u nečijim poglavito nezanimljivim komentarima pronađe zanimljive dijelove, tako da ste se razgovarajući s njim osjećali kao iznimno zanimljiva osoba s iznimno zanimljivim životom.

[On trazi njega hrvatska|Badoo ljudi u blizini hotel|Usporedba 7 najpopularnijih news portala u Hrvatskoj]






Oznake: norveska, suma, Haruki, Murakami

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.