Dovitljivi

četvrtak, 17.08.2006.

Tko je dovoljno hrabar da te pronađe?

Evo prolazi jedna od onih davno opisanih noći, kad priroda stoji i osluškuje ljude. Uokolo razbacao mjesec svoj sjaj, a na svodu poneka probušena i svjetleća rupica treperi. Umoran sam i sjetan. Puštam da trava osjeti treptaj mog bosog stopala i krv što mi prolazi njime. Spuštam se na leđa, i zatvaram oči. Miriše trava, jutros pokošena. Na nešto me podsjeća, pokušavam se dosjetiti, ali uzalud. Mozak mi večeras odbija poslušnost. A taj mistični miris i dalje me okružuje. I podsjeća. Možda na tebe?

Kako da to znam, još te upoznao nisam i tvoje kože opipao niti kose pogladio nisam. U snovima sam ti ljubio usne, ali snovi s jutrom ishlape i krmeljavo jutro mi na spomen donese samo kratke isječke noći. Nedovoljno da te uhvatim, pa ostanem razmišljajući o tebi. Gdje si nestala, ako si uopće postojala? Možda sam te samo zamislio jer mi srce lupalo u prazno?

Ma znam da postojiš. Samo te moram pronaći, u okolnostima i slučaju, možda čak i u nadi. Uvjeren sam da me čekaš i da nećeš ishlapjeti s mojim sjećanjem. Jer volio bih te pored sebe. Milovao bih ti lice ushićen usnulim ti očima i probdio noć ispunjenu tvojim dahom. Trsi mi se koža i na samu pomisao. Još samo da te pronađem pa da te zavolim i osjetim.

Hajde, ako imaš hrabrosti, izađi i mahni mi. Pozovi me, vikni mi. Ja ću ti potrčati u susret, dignuti te rukom oko struka i poljubiti. A ti mi reci osmijehom, jesam li te samo sanjao ili si bila stvarna. Pa započeti će tada život, al' bojim se; nestat će snova?

17.08.2006. u 22:38 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisac u tranziciji

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nemoguće je ne pisati.

Više mojih tekstova možete pročitati na ovom mjestu