: ( - Dali ces me ikad voljeti? - Blog.hr
27.01.2009.

: (

Ej curke*: (
evo mene s jednim lošim,lošim postom-.-
E pa odakle da pocnem,stvarno imam dosta toga za ispricat.
Ovako,onaj cjeli tjedan kiša,doslovno svaki dan ljeva ko iz kabla..
Evo i danas pada tako da nije prestala od proslog ponedjeljka.
-.- svaki daaan: ( i naravno nista nisam mogla,ni rolanje,ni nis.
Doma sam vjezbala na leg magicu,steperu.i evo jutros sam nasla uze za preskakanje:D
pa cu i njega preskakat.I jucer sistematski u skoli..i htjela ja ili ne morala sam se izvagat.
al kad sam usla u prostoriju i kad sam vidjela vagu odma mi se zamantralooo!!
znala sam sto me ceka.sreca samnom je ulazila naj al fkt prija koju znam odmalena
i sve si govorimo pa me i nije bilo sram:D i kaze meni dr.stani na vagu -.-'
ja stala kad 64..eto tako je to kad cjeli tjedan nisam van uopce ni trcala nit se rolala
nego sam stala doma i jela: ( znaci da sam opet na samom pocetku.
al ovaj put sam STVARNO..ali stvarno (znam da sam to rekla u gotovo svakom postu)
ali ovaj put me bas nekako pogodilo to..neznam vjerovatno jer frendica ima 60 kg..pa
sam ljubomorna: ) na njenu kilazu:$ i sinoc nisam uopce ni htjela cut za hranu.
Evo jos nisam nis jela otkad sam se digla znaci negdje dva ipo sata..pojest cu rucak
neku salatu prije nego odem u skolu i kad dodem veceras pojest cu jabuku!
i prije no odem bit cu na legmagicu i kad dodem iz skole isto,a uze cu preskakat kad starci nisu doma.
da nebi skontali da pokusavam nekaj.I jedva cekam lijepo vrijem da napokon natsavim sa svim..
steta..a tako mi je dobro bilo krenulo:'(
ostajte pozdravljene cure ljubim vas:*

10:52 , Komentiraj { 7 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što bi trebali znati?
~zaboravljiva.
~debela.
~odvratna.
~dubokoumna?{barem tako kazu}
~kreativna.
*
U zadnjih par mjeseci stalno se preispitivam.
Ostali mi govore da nisam debela,da mi se cini.
Da sam luda i kojekakve stvari.
Briga me što oni govore i misle,ali ja ovo radim
radi sebe.Zato jer ne volim kako izgledam.
Želim biti mršavija,jedino cu se tako zavoljeti,a
do tada -.-'
*
Nadam se da ce mi ovaj blog
kojeg sam bila zapostavila mjesec dana
radi pokvarenog interneta,pomoci koliko toliko
da savladam sve prepreke.

x Ciljevi x
*Početna težina:64 kg
Sadašnja težina:63 kg
Ciljevi:
-62
-60
-58


Leptirice:*

Thinspiration*
{u radnji;) }

credits
MissSmile. - x x x