: ) - Dali ces me ikad voljeti? - Blog.hr
17.01.2009.

: )

Ej,cure moje drage.
Ispricavam se sto nisam odavno pisala,nikako da uhvatim vremena*
nisam ni komentirala bas vase blogove,ali sad cu ja to nadognaditi prije
nego odem van: )
E ovako,odavno se nisam vagala ni mjerila,ali neka necu jos:D
Uglavnom Leg magic je stigao,vjezbam gotovo svaki dan na njemu,i
stvarno je super,noge me bole poslje toga kao i nakon svakog mog treninga.
Plesom se jos bavim i dgovorila sam se s mojim curkama,ako nastavi ovako lijepo vrijeme i
iduceg tjedna,posto je skola ujutro popodne rolanje; )
Tako da ce biti napretka u to sam sigurna:D
Danas sam pojela samo jednu jabuku.nisam stigla nista drugo a i nisam gladna=)
Skola je pocela,treba se i knjige uhvatit:D
Ljubim vas*

17:28 , Komentiraj { 15 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Što bi trebali znati?
~zaboravljiva.
~debela.
~odvratna.
~dubokoumna?{barem tako kazu}
~kreativna.
*
U zadnjih par mjeseci stalno se preispitivam.
Ostali mi govore da nisam debela,da mi se cini.
Da sam luda i kojekakve stvari.
Briga me što oni govore i misle,ali ja ovo radim
radi sebe.Zato jer ne volim kako izgledam.
Želim biti mršavija,jedino cu se tako zavoljeti,a
do tada -.-'
*
Nadam se da ce mi ovaj blog
kojeg sam bila zapostavila mjesec dana
radi pokvarenog interneta,pomoci koliko toliko
da savladam sve prepreke.

x Ciljevi x
*Početna težina:64 kg
Sadašnja težina:63 kg
Ciljevi:
-62
-60
-58


Leptirice:*

Thinspiration*
{u radnji;) }

credits
MissSmile. - x x x