design
4doba
prijatelji
radovi
login


kalendar
< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

korijen

petak, 21.04.2006.

bloger.hr

bloger.hr VS. blog.hr

Evo, otvoren je i treći blog servis u Hrvatskom web prostoru.
Moram priznati da sam bio poprilično uzbuđen očekujući ga. I ta očekivanja su očito bila opravdana.

Prvo što sam uočio je bio veliki izbor tema izgleda, a zatim i RSS feed, zgodno sučelje, promjene layouta, galerija za upload vlastitih slika, itd.
Za mnoge neznalce na području web tehnologije to će biti tek neke od nepoznatih stvarčica, no vrlo će brzo (ako se odluče uhvatiti u koštac s njima i ako se bloger.hr sjeti napraviti Help kako bi objasnili korisnicima što su) shvatiti njihovu svrhu, a i da ne spominjem činjenicu da vjerojatno postoji razlog zbog kojeg se koriste na svim boljim blogovima wink
No ima tu i brojnih negativnih strana.
Za početak mi je nejasno zašto su počeli sa radom bez funkcionalne naslovnice. Tu su i Layouti koji ne rade kako je predviđeno (umjesto u dva, može se posložiti samo u tri stupca), a prvi dan ni mjenjanje tema nije radilo. Obzirom da sam picajzla, smeta mi i ona strelica na kalendaru (desna cool)
No jedna od dvije najveće zamjerke s moje strane jest nemogućnost da sami radimo dizajn svog bloga. A sada kad sam uploadao post, vidio sam i da u IEu i Operi ne valja ni margine texta oko slike no.
Veliki propusti čiji ispravak vrlo brzo očekujem.

Zasada, blog.hr je ipak bolji alat, jer iskustvo, u ovom slučaju, očito puno znači, no očekujem, uskoro, veliku borbu između BLOGa i BLOGERa (mojBLOG ipak ne može opstat u takvoj konkurenciji).

nesto
napisano u 14:38h
iskaži mišljenje (1 zasad) ispis :: # :: povratak na vrh

<< Arhiva >>

copyright :: dotTOM :: 2006.