utorak, 09.05.2006.

uspomene

U dugom rasponu vremena između švrljanja po blogovima i odlazaka u školu uspjela sam pogledati neke stare slike sa događanja za koja me vežu lijepe i posebne uspomene.....

Tako sam pregledala slike dok sam se ko dijete kupala u moru, dok sam učla hodat i druge gluposti koje moju mamu odmah podsjete na bolja vremena i kada ju zapeku suze u očima.

A tad

UŽAS!

Ispala mi je jedna moja slika iz davno zaboravljene prošlosti....

Image Hosted by ImageShack.us


Mama je ostala bez teksta, a ja sam se zagrcnila dok sam pila cedevitu bojeći se njene reakcije jer su me nakon tog neslavnog događaja dobro zatvorili..


Image Hosted by ImageShack.us


No nije se dogodilo ništa strašno i opet smo odlučili zaboraviti sve loše događaje i zakopati ratnu sjekiru....

čiča miča, gotova je priča...

--ova priča nema veze sa stvarnim događajima i osobama---

hahahaha...jel vam se svidla...
ponekad iznenađujem samu sebe!!!

| 19:22 | Komentari (38) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>