srijeda, 03.05.2006.

pozz

zdravo svim (naravno onima koji me čitaju)
šta radite????
hehe...ja ništsmokin,ljena sam do bola...i tek mi je danas dospjelo u moj hard disc da mi još samo mjesec i po dana idemo u školubang...pa to je tak brzo...ustvari cijela ova godina mi je samo proletjela...čini se da moje kolege i koleginice u razredu to baš ne interesira...al zato nas sve interesira gdje ćemo na kraju godine na izletsmijehpartysmokincooldogovorli smo se za bazene al još ne znamo gdje točno, kada i ostale (ne)bitne detalje...hm...i tak danas bio roditeljski....pa ono moja stara nije ništ komentirala ocjene pa pretpostavljam da je zadovoljna, a ja.......ja sam i više nego zadovoljna....danas sam bila tražla praksu ...a tko traži taj i nađe...sam žalim ljude koji su nas uzeli na tu praksu-ne znaju još šta su uzeli....no dobro...aj bok

| 20:58 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>