srijeda, 26.04.2006.

Dost dugo me nije bilo...
e to je zato što uopće nemam vremena...ujutro sam u školi a popodne ni nisam kod kuće odkad je ovak super vrijeme...uskoro je i krizma pa pomažem i u realizaciji svega toga...samo moja sestra stvara probleme...ne znam šta je njoj al stvarno nije normalna...evo upravo sad je otišla od kuće i nemamo pojma gdje je...rekla je da se ode šetat al uopće je nema...e užas...stara je sva uplašena...a sve to zato što smo ja i stara bile maloprije u trgovini, ona si je kupovala cipele za krizmu (i to mi je drago zato što inače rijetko kad sebi nešt kupuje) a ja sam si našla majicu koja mi se svidla i kupla sam ju...u tom se moja seka "draga" našla uvrijeđena...et glupače, a posuđujemo si robu i sve...

Danas smo imali na zamjeni jedan, sat najgoru profesoricu na školi, nitko ju ne voli a pogotovo se ne slaže s mojim razredom, a da stvar bude još gora inače ju srijedom imamo i kao redovit sat (dva sata sam ju morala durat). Ta je žena tolko grozna..evo primjera koji se dogodio baš danas.
Jednoj mojoj frendici umrla je baka i ta moja profesorica je na kraju sata rekla uvrijeđeno kak je ona otišla a da se nije ni ispričala...!!!!
e stvarno je kuja....

E bok svima!

| 19:47 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>