veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Malo o mom blogu, meni i gluposti

website counter



Ime:Tea, valjda moram pitat moju mamicu valjda je to
Nadimci:Teki,Teic;Žuti,Mala,Mitićka...
Prezime:nešto na M.........a možda vi znate
Datum rođenja:02.01.1995.
Mjesto rođenja:Banj Luka, BiH
Horoskopski znak:Jarac
Broj mobitela:099.......mala tajna
Naj jelo:nemam ga
Naj piće:Cappy tempo...
Naj predmet:povijest
Najgori predmet:biologija
Naj grupe:Hladno pivo,Nightwish,RCHP,Green day, a ima ih dosta
Naj pjevači i pjevačice:Tony Cetinski, Avril, Fergie,Urban....
Naj pjesme: Big girls dont cry, hot, sreća, snow,by the way.pitala si me,californication.....
Naj frendice:Sara, Aldy, Tenči, Pepi¸Mare, Andrea
Naj frendovi:Gigi, Vrba, Tin, Stjepan,Bobo,Luka
Volim:sebe,svoju obitelj, muziku,svoje frendove...
Ne volim:samoću
Mrzim:umišljenost,laganje,tračanje .....
Treniram:rukomet
Naj brojevi:1,2,18,26,30,29
Navijam za:Image Hosted by ImageShack.us

Moja slikica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



-U čemu je sličnost između škampa i muškaraca?
*Sve na njima je OK osim glave..
-U čemu je sličnost između delfina i muškaraca?
*I jedni i drugi su inteligentna bića,ali nitko to nije uspio dokazati..
-U čemu je sličnost između muškaraca i mikrovalnih pećnica?
*Oboje se zagriju za 15 sekundi..
-Zašto dečko ne može biti istodobno zgodan i pametan?
*Jer bi u tom slučaju bio žena..
-Zašto su baterije bolje od muškaraca?
*Baterije imaju barem jednu pozitivnu starnu..
-Zašto se sve manje žena ovih dana udaje?
*Jer radije imaju špek u hladnjaku nego svinju u dnevnoj sobi..
-Zašto muška inteligencija vrijedi više od ženske?
*Jer je rijeđa..
-Kako se zove privlačan,inteligentan i osjećajan dečko?
*Maštarija...
-Zašto muškarci ne prolaze kroz menopauzu?
*Jer nikad ne izađu iz puberteta..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moja mala abeceda
Avion-želim jednoga dana poletjeti među oblake i diviti se svijetu
Balon-voljela bi biti tao laka kao balon da poletim prema oblacima
Crveno-volim sve što je crvene boje
Dubrovnik-prekrasan grad
Edvina....
Filozofija, fizika
Glumljenje
Humorističnost-to mi je važno kod čovjeka
Ivana-uvijek mi to ime nešto predstavlja
Katarina-moja sestrična, koju strašno volim
Lizalica
LJUBAV-najbolji osjećaj koji nosim u sebi, ispunjava me i sretnija sam....obožavam ljubav
Mjuza-nešto bez čega jednostavno ne bih mogla živjet i nešto što me u teškim trenutcima izvlači iz svega
Novac...uvijek potreban
Opraštanje-jedan dio čovjeka
Prijatelji...na prvom mjestu
Pisanje-ah da to je zbog toga što volim pisat ali svoju knjigu još nisam završila
Romantika, rukomet
Stvarnost
Škola
Toplina.....
Umišljenost-mrzim ut osobinu
Voljeti nekog
Zdravlje-stvarno bi bila sretna kada bi u potpunosti bila zdrava
Život-nešto prekrasno, pruža puno prilika i ustvari ja sam sretno biće...jer ja živim

srijeda, 13.02.2008.

"Dan zaljubljenih"...moš mislit

evo ga sutra nam dolazi i taj dan....šta mislite..ja zaboravila...a joj da Valentinovo....dođe mi da se zbljujem
al stvarno tako mislim....sutra ću morat gledat sve te zaljubljene ljude kak se ljubakaju,grle i ne znam ni ja šta....zavidim im...a ja ću jadna sjediti sam i i šta...mogu biti samo ljubomorna na njih...nemam nikog i ....ne znam šta da radim....ljubomorna sam i zavidna....sutra će sigurno bit problema...s nekim ću se sto pšosto posvađati....takva sam jednostavno...možda neću...ali povuć ću se u sebe i upasti u depresiju...ah što to mrzim...nadam se samo da će sve proć u najboljem redu...neočekujem ništa od sutrašnjeg dana ali voljela bih da se nešto dogodi....bila bih baš sretna da me netko iznenadi s nečim....
no dobro to je želja....možda se neće ostvarit...ali boli me briga...život ide dalje zar ne....
kissam vas sve
pozz



| kOmEnTs. (24) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.