Plutanje

26.05.2004., srijeda

Da se jos malo raspisem. Idem s posla do frienda u knjizaru. Gotovo za danas, odrzao sam predavanje, i izgubio puno vremena poslije njega. Jos jedan mali korak nebitan za svijet, a cesto mi se cini ni za mene, je ucinjen. Sad idem. Sijest cu na bicikl i otici do Sparoge u knizaru. Sparoga je moj dobar firend kojeg sam upoznao u Amsterdamu i koji mi cesto cini zivot lijepim svojim plutanjem. Dok sam ja tip koji malo razmislja o karijeri i nekakvim materjalnim spikama (a nisam bio takav, majke mi - natjero me svijet), Sparoga radi u knjizari i pluta i bas mi je lijepo sto on pluta bas onoliko koliko bih i ja volio plutat da se ne zamaram prokletim pojmovima kao sto je buducnost. U svakom slucaju, sjest cu kod njega u podrum zapalit jednu frulicu, pijuckat pivicu i citat neku knjigu koja mi se svidja. On ce vjerojatno pustat neku od svojih kompilacija sa puno Waitsa, Reeda, Iggya i tome slicno. Poslije cemo otici kod njega gledati Monaco-Porto (navijajuci za Monaco - naravno) i meni ce biti super.
Nekad sam isto puno plutao, a sad veslam, al' odista iskreno cijenim ljude koji plutaju i ne srame se toga. Znate - plutanje, pustanje struji, nek voda nosi i materjalne vrijednosti i novi auto i allians osiguranje i Coca Coline reklame, buducu dijecu, vrt iza kuce i ponosne poglede rodbine. Mislim da si svaki covjek mora bar jednom tijedno dozvoliti plutanje - trenutake koji su samo tvoji, nisu isplanirani i mogu biti provedeni u slucajnom pijancevanju, promatranju prolaznika na trgu, autostopu, igranju nogometa s konzervom ispod savskog mosta, ukratko bilo kakvoj spontanoj aktivnosti koja ti taj trenutak u tim okolnostima padne na pamet. Sparoga je ukratko bova s kojom volim plutat. Upoznao sam ga prvi tijedan dok sam dosao radit u Amsterdam. Ja pomno isplaniran sa nekim vizijama, zeljom da cim prije napravim sto pametnije radove, sredjenim papirima i dobrom placom, a on nacrno, da nadje posao. I sjajno smo se nasli. Vecinu pijanki, frulica, koncerata, nocnih akcija, zaebancija radili smo zajedno i skuzili da smo ful slicni. Moja stara ekipa je jos i vise zabrijala na ozbiljnost i
karijeru, zato se volim naci sa Sparogom i plutat. Ko bova. Bar jednom tjedno.

- 18:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
tek cemo vidjeti