srijeda, 20.09.2006.

život je užas!!!!

neću ništa posebnoga pisat... sam ću reć da više nikad neću imat dečka!!!! svi su svinje ( oprostite, al tak je...) naprave nešt i onda ostave curu... ak im nekaj ne paše, oni ostave curu... nikad nisu zadovoljni samo sa jednom curom. uvijek moraju imati još barem 1, ak ne i dvije pored... znači moraju odjedamput imati barem 3-4 cure da ONI budu zadovoljni... nikad se ne pitaju ak je ona zadovoljna... ovaj život je za kurac! neznam zakaj uopće živimo... za mene bi bilo bolje da nisam živa... doma imam sranja, u ljubavi... u školi je za sad najbolje...
mad headbang burninmad bang puknucu namcor no
nek me netko ubije jer se budem sama!...
aj uživajte ak morete jer ja NIKAK nebrem...
pusa









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © dosadna mala... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
MySpace Layouts

MySpace Layouts



bla...bla...sve i svašta...
pozzz i kiss svima koji me
posjete i molim vas ostavite
pokoji komentar...pusa.
za one koji hoće, ovo
je moja mail adresa, pa pišite i tamo..
"never1stop4love@net.hr"








koliko vas je trenutno...






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





moj mali chat...










svaki ću tjedan promijeniti
pijesmu...
trenutno svira:
pussycat dolls
-beep









koliko vas je bilo
od 30.7

Free Web Counter

Free Web Counter




Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr











nešto o meni....
ZOVU ME:ines
ŽIVIM:u mačkovcu,
pokraj čakovca
ROĐENA SAM:
27.8.1992, 14g




VOLIM:
-svog dečka
-svoju
naj frendicu maju
-smijeh
-zabavu
-glazbu
-sport
-filmove
-iskrenost
-ljubav
-hrabrost
-automobile
-motore
-brzinu
-lukavost naughty
-SHOPING
-make up
-razno razne
krpice,tj.odjeću...
-itd...itd...




MRZIM:
-laž
-prijevaru
-glupe ljude
-hranu
-pohlepnost
-lijenost dead
-dvoličnost
-itd...itd...






inače, za
mene vele
da sam:
-zabavna
-uvijek pri ruci
-marljiva lud
-luda nut
-otkvačena zujo
-dečki vele
da sam zgodna...ahdead





ostale informacije
o meni:...
-naj boja:
crna, crvena
-naj piće:
sve pijem
-naj glazba:
slušam sve, al na
prvom mijestu su
narodnjaki i
TECHNO
-naj film:
hm...pa sad...
jako volim one
akcijske i horor
filmove....pa...
neznam...svi su OK
-u slobodno vrijeme
odlazim na igralište
gdje znam provesti
čitav dan...sa
društvom...
-kućnog ljubimca
trenutno nemam...no
-dečko me može
"osvojiti":...
slatkim osmijehom
plavim okicama
dobrim tijelom
iskrenošču
humorom...
itd...
-kaj se toga tiče,
trenutno sam sretno
i ludo
zaljubljena... cerek cerek





- ako vas
bilo što zanima...
pitajte...
na sve odgovaram...
kiss kiss



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout







Trebas mi

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

Pogledaj moje oci
sve ti govore
kada te nema
uvek pomislim na najgore

I telo grci se
i ruke znoje se
a u stvari znam
da volis me

Pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja
na svetu ne dam te

I telo grci se
i ruke znoje se
a ustvari znam
da volis me

Ref. 2x
Trebas mi, trebas mi
ni sunce zemlji kao ti meni, meni
i hajde, dodji, pa me uveri, uveri
da sumnje ne bude u meni
( trebas mi, trebas mi )

Zamisli kako mi je
kad se probudim
kako mi srce lupa
kad na tebe pomislim

I sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam
da volis me






Otkud ti ko sudbina

Iz tvog ce oka
dva bistra potoka
jedan za tebe
drugi za mene
i rijeka ce postati
s njom ces doploviti
nemir mi donijeti

U mojoj dusi tuga spava
tvoji tihi koraci je bude
ko lopov se krades
kao da znades
da tvoj lik me opija

Ref.
Otkud ti ko sudbina
kad si davno mene ubila
otkud ti kad sam te sakrio
da te ne bih voleo

U mojoj dusi tuga spava
tvoji tihi koraci je bude
ko lopov se krades
kao da znades
da tvoj lik me opija






Prsten i zlatni lanac

Sve se brzo desilo
k'o u filmu starom, ljubavnom
srce mi se slomilo
k'o grom da me pogodio

Imala je korak k'o u snu
a u ruci torbu pretesku
ponudih joj osmijeh svoj
i ovu ruku vitesku

Jer slucajno te sretoh
al' namjerno zavolih
i bas necu da te prebolim

Ref. 2x
Prsten i zlatni lanac
dat' ce ti Bosanac
samo da te jednom poljubi

Imala je korak k'o u snu
a u ruci torbu pretesku
ponudih joj osmijeh svoj
i ovu ruku vitesku

Jer slucajno te sretoh
al' namjerno zavolih
i bas necu da te prebolim








Prazna čekaonica...
Njegov miris i danas opija moj um,
pobuđuje sjećanja...
Klanjam se hladnim zidovima,
izblijedjeli lik još plovi opustošenim hodnicima...
Vrijeme ne postoji,
samo tren i vječnost je naša...
Zacakljeni pogled,
uperen u beskraj
donosi ustajalu melankoliju,
odnosi snove...
Ukrali su mi život,
pobijedili ljubav, ugasili žar...
Nemoćno se previjam,
smrtno ranjena,
njegove usne poput sotone
vječno me zovu u ponor...
Tek lagani dodir njegove prisutnosti
stvara oluju u davno ugušenim
snovima...
Prazna čekaonica,
samo ja i sjećanja...





Obrati pažnju
na posljednju stvar



obrati pažnju na
posljednju stvar
i legni tu kraj mene
zaboravi na sve
što znaš
opusti se sad
ne traći svoje vrijeme
ja te volim
volim da ti
pogađam sne
i ne razumijem
zašto te smeta
ne mari za to

obrati pažnju na
posljednju stvar
i sjećat ćeš se dugo
povuci još dim
udahni volju za put
i uzmi moju ruku
ja te volim
volim da ti
pogađam sne
i ne razumijem
zašto te smeta
ne mari za to

obrati pažnju na
posljednju stvar
zadrži me u sebi
osjećam da lutam kroz
terase svijesti
nešto se u meni dijeli
ja te volim
ne mari za to










Provedimo vikend
zajedno


ok ludo
moram da te pitam
što te veže za
prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend
zajedno

ljubav je priča iz
lažnih magazina
ljubav je miljama
daleko od nas
kada me provociraš
nalazim da ti se
sviđam
ne furaj se djevojko
na nas

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše
zabavljam

nudim ti šokove
imbecilne tulume
nudim ti popljuvane
gradske ulice
nudim ti dosadu peting
i disko muziku
al´ nema veze
može i gore

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše
zabavljam
OK ludo
moram da te pitam
što te veže za
prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend
zajedno



Da mi je ova pamet bila

Ne mogu te kupiti
nit' te mogu vratiti
ne mogu te kupiti
nemam dukat zut

Lako cu bez ljubavi
al' bez tebe suza mi
lako cu bez ljubavi
pokazi mi put

Ref.
Da mi je, da mi je, ova pamet bila
ti ne bi me ostavila
da mi je, da mi je, ova pamet bila
znam nocas bi me opet ljubila

Dolazim pod prozore
pa sam budan do zore
dolazim pod prozore
al' te ne smijem zvat'

Nocas bi' te ljubio
makar sve izgubio
nocas bi' te ljubio
al' mi neces dat'

Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace