Komentari On/Off

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj MSN:
meredith_grey_13@
hotmail.it


Sve sto trebate znat o meni:
Ime:Dora
Nadimak:Dory
Godina Rođenja:1994
Datum:01.08
Godine:13
Skola:Dolac
Razred:7a
Naj Frendica:Jockey,Anja
,Andrea,Klara,Ella
Sandra,Bruna
Miriam
Naj Frend:Eric,Claudio
David,Filip
Hobi:ples(ri-dance),odbojka,
francuski,engleski,itd
Volim:
-Sprite
-Svoju Sister

-Pizzu
-Svoje frendice
-Plesat
-Svoju ulicu i
sve frendove u njoj
-Svoju sobu
-Smijati se
-Zezat se sa mojom Linny
-Svoj psa Ringa
-Sumu i more
-Bašku
Ne volim:
-nekog
-umisljene
-cure koje lazu
-cure koje su ti frendice
pa upoznaju neku novu a tebe odjebu
-cure koje misle da se svi pale
u njih
-cure koje misle da su Bog a drugi smeće
-cure koje te spustaju u drustvu
-koje ogovaraju naj frendicu



Slikice!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkici:


-moja linny


-Anna

-Tizi i Anna

-Sandra

-Leti i Becca

-Jockey

-Elena

Neke Slatke Izreke::-)

-Neki ljudi chine svijet posebnim
samo shto zive u njemu
-Majka je najbolji prijatelj
kojeg nikada ne prersatesh
-Prijatelji su obitelj koju biramo
za sebe
-People just change.......
....i to full
-People just leave......
-Boys are wathever Friends are
4 ever
-4 ever Lowe

Kiss......

utorak, 17.07.2007.

povratak sa colonia

ej ljudi sorry sto nisam pisala posteve bila sam na coloniama
kako nekj znaju u Rijeci postoje 4 talijanske skole
Dolac,San Nicolo,Belvedere i Gelsi!
Na kraju sestog razreda svi sesti razredi iz te cetri skola ideu na
jedan izlet u Tasvisio na 10 dana tamo se svi druzimo upoznamo
zabavimo nesto naucimo i onda nakon povratka smo svi nerazdvojni!
Sada cu vam sve prepricat!
Prvo cu vam predstavit cure i decke koje sam upoznala

San Nicolo--Rebecca,Tina b.,Tina k.,Tina s.,Iva,Izzy,Paola,Letizia
decki--Matteo,Gembic,Toni i tako dalje


Belvedere--Sara,Roberta,Gini,Mia
decki--Massi,Jan,Andro

Gelsi--Andrea,Sara,Tiziana
decki--nikoga a ni cure bas ove sam znala od prije
oni su bili u drugom hotelu pa ih nismo vidali

Rovinjo--Lucia,Jessica
decki--Fausto i jos neki

1.to vam je bilo super prvi dan smo imali Dog Trackking (ne znam kako se pise)
ako ste gledali crtani Balto znat ce te to su psi koji vuku saonice
ali poljeti idu u setnju ja i Dora smo dobile psa koja se zvala Asija isli smo se setat u sumu
dok su nas psi vukli!!!!!!!!!
popodne smo isli na Monte Lussari nazvan monte luzer
tamo smo se skoro ubili od kamenja i maravi su hodali po nama
ali ipak je bilo zabavno

2.drugi dan islismo u parco gdje smo se ljuljali
jeli sladoled i ja sam tako dobro pala da sam skoro slomila nogu jako me je bolio zglob da sam popodne ostala u hotelu i nisam isla na laghi di fusine

3.isli smo u Cave del Predil
to je rudnik na ulaazu smo dobili neke kacige za sigurnost i isli razgledavat vidili smo gdje se drzi dinamit lift razne prostorije bilo je super vidili smo i mjesto di je propala bolnica jer je neki rudar kopajuci dosao do nje isli smo i u mmuzej gdje smo isto puno toga vidjeli
popodne smo isli na jedno jezero bilo super a kasnije u shopping u grad svasta sam kupila

4.isli smo u Museo Entografico di
Malborghetto to je bilo fora jer je bio ljijepi park vani
popodne smo isli u Austriju u jedan park gje smo vidjeli zivotinje zatvorene i one koje slobodno secu oko nas superrr!!!!!

5.isli smo se penjat na neku stijenu
a popodne smo isli u shopping centar Pelicano

6.isli smo na Monte Forno bilo je fora
a popodne smo isli u gard

7.isli smo u Parco Avventura
tamo je bilo strava penjali smo se visili skakali i svasta
popodne smo isli u hotel Cervo tamo je bilo super jer smo tizi,sara,slaven,mo i ja suljali po hotelu cijelo vrijeme i bjezali od profesora

8.imali smo giornatu liberu isli smo po sobama
radili gluposti i tako...
a popodne smo isli u teatro i tamo smo se nasmijali pogotovo sa
onima iz Gelsi!

DEVETOdam je bilo pakiranje i voznja Dora,Mo,Tina,Pjegica i ja smo spavali a drugi su nas slikali i slusali muziku

POZDRAVLJAN SVIH SA COLONIJA:Beccu,Tinu,Letiziu,Saru,Tizi,Andreu
Mattea,Massija,Ivu,Luciju,Fausta i mnoge druge.....

u sreijedu cu naposat post o Baski i dogodovstinama i o zivotu
nakon colonija i mom rockasu koji je 01.08 ali ja ga slavim kad posne skola jer po ljetu nema nikoga smrc,smrc!!!!!!!!!!!!!

pusa od dore!!!!!!!!!!!!


| komentari (39) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.