Komentari On/Off

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj MSN:
meredith_grey_13@
hotmail.it


Sve sto trebate znat o meni:
Ime:Dora
Nadimak:Dory
Godina Rođenja:1994
Datum:01.08
Godine:13
Skola:Dolac
Razred:7a
Naj Frendica:Jockey,Anja
,Andrea,Klara,Ella
Sandra,Bruna
Miriam
Naj Frend:Eric,Claudio
David,Filip
Hobi:ples(ri-dance),odbojka,
francuski,engleski,itd
Volim:
-Sprite
-Svoju Sister

-Pizzu
-Svoje frendice
-Plesat
-Svoju ulicu i
sve frendove u njoj
-Svoju sobu
-Smijati se
-Zezat se sa mojom Linny
-Svoj psa Ringa
-Sumu i more
-Bašku
Ne volim:
-nekog
-umisljene
-cure koje lazu
-cure koje su ti frendice
pa upoznaju neku novu a tebe odjebu
-cure koje misle da se svi pale
u njih
-cure koje misle da su Bog a drugi smeće
-cure koje te spustaju u drustvu
-koje ogovaraju naj frendicu



Slikice!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkici:


-moja linny


-Anna

-Tizi i Anna

-Sandra

-Leti i Becca

-Jockey

-Elena

Neke Slatke Izreke::-)

-Neki ljudi chine svijet posebnim
samo shto zive u njemu
-Majka je najbolji prijatelj
kojeg nikada ne prersatesh
-Prijatelji su obitelj koju biramo
za sebe
-People just change.......
....i to full
-People just leave......
-Boys are wathever Friends are
4 ever
-4 ever Lowe

Kiss......

nedjelja, 25.03.2007.

laaaaaaaaaaaaaaa



ej ljudovi zelim vam predstavit neke moje frendice (one koje su mi naj bolje) moju naj frendicu
i moje supeeer cure sa plesa!!Q!!!

pa pocnimo

Anna-ona vam je super curaaa smojesna je i dobra prijateljica

Anja-isto je jako dobra zabavna i fooorrraaa ali totalooo!!!!

Nina-e sa tom curom se mozete nasmijat dok ste sa njom uvijek ce vam biti zabavno
stvarno je fora jako je dobra potpuno ludaaaa (u dobrom smislu naravno)

Kristina-moja naj frendica ona vam je super osoba ne voli ogovarat svađat se
i drugo ona zna stvarno cuvat tajnu prava frendicaaaa!!!!!

A SADA CU VAM PREDSTAVIT MOJE TOTALNO FORA FRENDICE SA PLESA

Prva je Matea ona vam je super jako je zabavna na plesu ne uvijek zna zabavit
jako je fora pricat sa nojm uvijek ima neku drugu dogodovstinu za ispricat!!!!

Jana-ona je naj frendica od Matee ona je jako smijesna ono sto ona moze izvast to ne moze nitko sa njom se uvijek nasmijem pogotovo kad poludi a naj bolje je kad pocne plesat i snisljat koreografije ima jako dobre idee da znate!¨!!

Anja-dobra cura dobro plese vac sam ju gore predstavila pa sad necu vise rec

Ana-ta vam je cura fulll luckasta tako je fora jako je smijesna jako voli ples

Noemi-ona je obozava ples i fora je ostalo ne znam sta rec jer ju nisam bas upoznala

Borna-jedini decko u grupi nisam ga bas upoznala pa necu nista napisat

Kristina(jedna druga ova ide sa mnom na ples a ona gore sa mnom u razred)
ona je isto dobra forraaaa je cura simpaticna

Hela-ona full dobro plese ona je meni jakoooo dobra fulllll

Andrea-ona je jako dobra u plesu mozda i najbolja jako je smijesna ''inace ima blizanku Saru''
to je samo nasa fora nema ju!!!

Stella-ona je dobra isto voli smisljat nove koreografije!!!!

Maja-ona vam je jako dobraaaa simpaticna fulll

Nika-nisam ju bas upoznala pa neznam sta napisat cini mi se mirna i povucena ali ipak je foraaaa

jesam koga zaboravila naravno da jesam sada cu vam ju opisat ali vi sete u komentarima pogađat
ko je to ona ima psa zivi u kuci jako je fora superr simpaticna i slatka ljepa je jer su se svi njeni iz razreda zaljubili u nju!!!
sa njom se najvise druzim na plesu pa nije tesko jer tako rijesejne cu stavit u
pon svi koji pogode dobit ce 10komentara OBECAJEM 10KOMENTARA ZATO VI MENI STAVLJATE KOMENTARE SA RIJESENJEM I JOS NECIM A JA CU VAMA AKO POGODITE JOS DOBIT CETE 10KOMENTARA ILI JOS AKO ZELITE I NAPISITE MI AKO SAM NEKOG ZABORLAVILA ANPISAT A IDE NA PLES ODMAH CU GA STAVIT A TAJ KOJI MI JE JAVIO CE DOBIT 5 KOMENTARA ILI VISE MOZE BIRAT ZATO PAZLJIVO CITAJTE MOJE POSTEVE UVIJEK CU NESTO STAVIT PA CETE MOC OSVOJIT NEKOLIKO KOMENTARA!!!!KISSACH
AKO U PET DANA SKUPIM PREKO 100 KOMENTARA SVI KOJU SU KOMENTIRALI DOBIT CE U ROKU OD SEDAM DANA 10 KOMENTARA ILI VISE PO DOGOVORU I AKO IH TOLIKO SKUPIM STAVIT CU RIJESENJE AKO NE NECU STAVIT PA NECETE ZNAT AKO STE POGODILI I OSTAT CETE BEZ
KOMENTARA

Avatar Star Sue - Hair Styles


Ancora un gioco fashion, dedicato a tutte le nostre amiche sempre cosě attente alla moda. Bene ragazze, oggi vestirete i panni di abili parrucchiere... che ne dite?



Giochi by Flashgames.it

strava igrica!!!!!!!!!!

Manicure - Dazzling Nails


Le unghie! Corte o lunghe, curate, smaltate, arricchite con gli adesivi e gli swarovski piů lucenti, sono la tendenza del momento. E allora sbizzarritevi anche online dando vita alle creazioni piů fashion..



Giochi by Flashgames.it

fora je

Avatar Star Sue - Make Up


Ancora un bellissimo gioco della nostra Sue in cui, tutte le ragazze, da abili truccatrici, sono invitate a cimentarsi con il make-up perfetto. Come ben sapete, il trucco deve essere appropriato a..



Giochi by Flashgames.it

nasminkajte jadnu curicu

Avatar Star Sue - Hair Styling 3


Ragazze c'č bisogno di voi! La nostra Sue, ancora una volta in veste di abile parrucchiera, deve realizzare un'acconciatura davvero complessa e le occorre il vostro aiuto.



Giochi by Flashgames.it

osisajte jadnu curicu

Avatar Star Sue - Cake House


Ragazze come ve la cavate in cucina? Ve la sentite, in compagnia della nostra Sue, di vestire i panni di abili pasticcere? La sfida non sarŕ facile, soprattutto nella preparazione degli ingredienti..



Giochi by Flashgames.it

gladna je

Il Matrimonio - Wedding Date


Un lui e una lei. Il meraviglioso giorno del loro matrimonio. E voi ragazze, siete le loro stiliste personali e avrete il compito di vestirli adeguatamente in ogni momento di questa giornata cosě importante.



Giochi by Flashgames.it

nađite joj nekoga

La Bambola - The Doll


Ecco un giochino che farŕ impazzire tutte le nostre giovani giocatrici. Avrete a disposizione una splendida ragazza, che dovrete vestire, truccare, e acconciare. Gli abiti e gli accessori sono molti e tutti incantevoli, ma ci vorrŕ bravura e occhio estetico per abbinarli nel modo migliore.



Giochi by Flashgames.it

ova je igra preslatka

MakeUp Cutie Girl


Ragazze a rapporto ancora una volta! C'č da creare, personalizzare, truccare, e vestire una splendida fanciulla! Sbizzarritevi con le infinite combinazioni del gioco..



Giochi by Flashgames.it

obucite ju

Manicure - Dazzling Nails


Le unghie! Corte o lunghe, curate, smaltate, arricchite con gli adesivi e gli swarovski piů lucenti, sono la tendenza del momento. E allora sbizzarritevi anche online dando vita alle creazioni piů fashion..



Giochi by Flashgames.it

uljepsajte nokte

Piedi alla Moda - Pedicure


Dei piedi curati e alla moda sono sempre molto attraenti e allora, ragazze, sbizzarritevi nelle creazioni piů fashion. Piedi eleganti, dark, bizzarri o pieni di pupazzetti colorati, tutto pur di essere trendy.



Giochi by Flashgames.it

ovo je fora

Wake Up Quickly


Ancora un giochino dedicato alle girls di FlashGames. La sveglia questa mattina non ha suonato, e il vostro ragazzo vi ha appena chiamate al telefono perchč siete in ritardo all'appuntamento!



Giochi by Flashgames.it

ovo je smijesno

Scooby Doo Mayan Mayhem - Ep.4


Dopo mille avventure, Scooby Doo e Shaggy sono finalmente giunti al tempio di Lost Soul. Inquietante, buio, e pieno di insidie come tutti i templi misteriosi, sarŕ una dura sfida per i due amici..



Giochi by Flashgames.it

ooooooo

Scooby Doo Mayan Mayhem - Ep.3


Immersi nella giungla e circondati da antiche rovine, Scooby e Shaggy s'imbattono in uno strano e moderno registratore ma, mentre stanno ascoltando il messaggio al suo interno..



Giochi by Flashgames.it

oooooo



| komentari (142) | print | # |

utorak, 13.03.2007.

Koju ja imam srecu







Koju ja imam srecu!!!Bok ljudovi ovo pisem između dve ucenja
znate koju ja srecu imam dođem vam ja danas prije sata prirode i meni sine da imamo danas kontrolni iz prirode ja vam nisam nista u cila a svejedno sam dobila pet ZA NE VJEROVAT!!!
Nasa nam je profesorica iz prirode dala zadatak da napravimo herbarij valjda znate sta to znaci
i sad moramo nac neke biljke koje nam je ona zadala zato sada imam jos vise posla jer ih nema bas bilo gdje za nac pa je zeznuto!!!Danas kad sam dosla doma bilo mi je dosadno pa sam isla van
uređinat okolis oko moje kuce i uređivat kucu a isla sam se i igrat sa mojim dragim psom Ringom
bilo je bas zabavno ja i on smo se igrali a i usput smo nesto korisno napravili
prijateljica Matea mi je rekla da pisem vise posteva pa cim sam to procitala sam isla ovo napisat nadam se da je dovoljno¨!!!!!
kissach svima


| komentari (11) | print | # |

ponedjeljak, 12.03.2007.

Evo mene nakon puunno vremena

Ej bok ljudovi evo mene nakon puno vremenapartyparty znate bila sam zauzeta skolom i sveaku minutu sam imala nesto jednostavno nisam stiglabang pisala sam samo mini posteve koji nista ne znace
imam novosti ove nedelje bila sam u Ronjgima(restoran) jer je mojoj noni bio rođendan znate malo je bilo dosadno jer su oni odrasli a ja mlađa pa nisu interesantni ali sam to rijesila jer sam se dopisivala sa svojom frendicomnaughtynaughtynaughtybas lukavo(mos se mislit)
znate u skoli je totalna frka sam se pisu kontrolni i ispituje se ali je najgore to sto mi patimo jer moramo ucit ko ludi imamo po dva komtrolna na dan za poluditblablablablayesyesovo je bio jako dosadan vikend
ali je ples sve to popravio!!!!znate moja prijateljica Anna je postala slavna jer je zajedno sa svojom grupod od plesa u novinama ali je ona
naravno u prvom planu e u petak je imala majcu na kojoj pise dancing
queen a ja sam joj rekla da bi bilo super kad bi ona to bila U VIDITE
OSTVARILO SE SAD JE STVARNO DANCING QUEEN!!!EJ SADA MORAM IC UCIT JOS NISU ZAVRSILI SA TIM MUCENJEM!!!
CHITAMO SE ae kissach svimacerekcerek


| komentari (13) | print | # |

ponedjeljak, 05.03.2007.











ej ljudovi meni se neda pisat ali cu ubrzo stavit novi post
ovo je za pocetak frendica mi je rekla da pisem posteve ali je nemem vremena ali cu ubrzo napisat
novi mozda vec sutra neznam!!!!
ovo se moze nazvet mini post!!!!kissach svima



| komentari (36) | print | # |

ej probajte ovo





Tvoje Vjenčanje (samo za cure)
Full Name
Age
Za kog ćeš se udati: Kaka
Gdje će ti biti vjenčanje: na plaži
Koliko će ljudi doći: 500
Koja će vam pjesma svirati za prvi ples: Nada Surf-Always Love
U koje godišnje doba ćeš se udati: jesen
Gdje ćete ići na medeni mjesec: Rim
This QuickKwiz by Nicky666 - Taken 26 Times.
New - Help with love and dating!


Anna zao mi je jer tebi kad napises ne dođe kaka

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.