Komentari On/Off

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj MSN:
meredith_grey_13@
hotmail.it


Sve sto trebate znat o meni:
Ime:Dora
Nadimak:Dory
Godina Rođenja:1994
Datum:01.08
Godine:13
Skola:Dolac
Razred:7a
Naj Frendica:Jockey,Anja
,Andrea,Klara,Ella
Sandra,Bruna
Miriam
Naj Frend:Eric,Claudio
David,Filip
Hobi:ples(ri-dance),odbojka,
francuski,engleski,itd
Volim:
-Sprite
-Svoju Sister

-Pizzu
-Svoje frendice
-Plesat
-Svoju ulicu i
sve frendove u njoj
-Svoju sobu
-Smijati se
-Zezat se sa mojom Linny
-Svoj psa Ringa
-Sumu i more
-Bašku
Ne volim:
-nekog
-umisljene
-cure koje lazu
-cure koje su ti frendice
pa upoznaju neku novu a tebe odjebu
-cure koje misle da se svi pale
u njih
-cure koje misle da su Bog a drugi smeće
-cure koje te spustaju u drustvu
-koje ogovaraju naj frendicu



Slikice!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkici:


-moja linny


-Anna

-Tizi i Anna

-Sandra

-Leti i Becca

-Jockey

-Elena

Neke Slatke Izreke::-)

-Neki ljudi chine svijet posebnim
samo shto zive u njemu
-Majka je najbolji prijatelj
kojeg nikada ne prersatesh
-Prijatelji su obitelj koju biramo
za sebe
-People just change.......
....i to full
-People just leave......
-Boys are wathever Friends are
4 ever
-4 ever Lowe

Kiss......

ponedjeljak, 29.01.2007.

:blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaLJUDI MOLIM VAS KOMENTIRAJTE JEK AKO NE JA NECU ZNAT STO NE VALJA I NECU MAKNUT!KO GOD POSJETI MOJ BLOG NAPISITE NESTO!!!!!! DORYcerekcerekcerekcerekcerekcerek


| komentari (9) | print | # |

Prigovaranja

blablablablablablaZnate prijateljica mi je rekla da uopce nista ne pisam pa izgleda da cu vam svaki dan morat detaljno prepricatnaughtynaughtynaughtynaughty!pusathumbup


| komentari (3) | print | # |

Grozni dan!

Objasnit cu vam zasto danas od trečeg sata boli me glava
i ne prestaje nekeko sam izdržala školu ali onda je sljedila glazbena(klavir,solfeggio)
pa engleski! Sama pomisao i jos me vise bolilazujozujozujo glavaheadbangheadbangheadbang nisam moglamadmadmad i nazvala sam roditelje koji su me odvetli doma.Mom profesoru sam javila da me boli glava i da necu doc(ako ne javite za svaku sitnicu misli da ste neozbiljni) o nije strog zapravo jako voli pricat sa djecom!Ali kad sam dosla doma docekaao me pas pun energie za igru nakon sto sam ga smirila samo sam se srusila u krevet deaddeaddead! Glavobolja je prestala ali su dosli drugi problemi sviranje,zadaca,ucenje i tako !Ali ja sam odvojila malo vremena da vam to prepricam!To je sve za danas! Pusacerekcerekcerek


| komentari (10) | print | # |

nedjelja, 28.01.2007.

FORA FORA

Customize your blog

Customize your blog


| komentari (3) | print | # |

Prijateljstvo

kisskissrolleyesrolleyesrolleyesTo vam je rijetkost imat nekog ko ti nikad nece okrenut leđa!
Ja imam prijatelje od svukud i naj bolji su oni izvan mog razreda zabavni,dobri i koliko ja znam nece ti okrenut leđa barem ja tako mislim kako sam vec navela moje prijateljice na koje mogu uvijek racunat su Anna,Anja,Roberta i Nina naravno Anju znam duže od svih za nju sam sigurna pa idu Anna pa Nina a za Robrtu nisam sigurna jer ju jedva znam.Ali u životu su me puno naj prijateljica okrenule leđa necu nabrajat je bi se uvrijedile ali one dobro znaju one koje su to napravile ove koje sam navela kao naj njima vjerujem i nadam se da se necu razočarat u njih s Anjom sam isla u glazbenu i svukud
s Annom na ples u kino a s drugima u glazbenu i odbojku!!!!!!
OVO JE POSVEČENO ANNI,ANJI,NINI I ROBERTI MOJIM PRIJATELJICAMA KOJIMA VJERUJEM I NADAM SE DA CE TAKO I OSTATI!!!PUSAsmijehsmijehsmijehsmijeh


| komentari (5) | print | # |

Jučerašnja večer

roflroflroflJučer smo ja i moja prijateljica išle u kino gladat onaj naj noviji film
partypartyNoć u muzeju morate ga iči pogledati super je strašan,smiješan i ne znam što napisat!
Znate sto nam se dogodilo? Ja i Ana smo sjele na ''naša mijesta''a iza nas su bile cure koje znamo mi smo pričale dok nije došla neka gospođa i onim curama rekla da je to njezinonoyesnoyes mijesto one su otisle jer je nijma pisalo ljevo onda smo i ja i Ana pogledale i shvatile da se i mi moramo premjestit na ljevo kad smo sjele počeo je film a mi smo se još smijaleroflroflroflrofl kako smo se zeznule!!!Sreca da nas netko nije digaonaughtynaughtynaughtyto je to za jucer! Pusa


| komentari (2) | print | # |

ja ih jednostavno obozavam



adopt your own virtual pet!



| komentari (2) | print | # |

moj blogerski ljubimac



adopt your own virtual pet!



| komentari (2) | print | # |

subota, 27.01.2007.

I to je sve




adopt your own virtual pet!



| komentari (0) | print | # |

Novi



adopt your own virtual pet!



| komentari (0) | print | # |

Jos jedan



adopt your own virtual pet!



| komentari (0) | print | # |

Moj novi kucni ljubimac



adopt your own virtual pet!



| komentari (3) | print | # |

Evo vam nesto o valceru

Riječ valcer potječe od njemačke riječi «walzen», što znači kotrljati, okretati, kliziti. Valcer je «rođen» u bečkim četvrtima i alpskim regijama Austrije. Izvori su mu u folklornim plesovima austrijskih seljaka. Pojavio se u 17. stoljeću, a u 18. stoljeću je bio masovno prihvaćen od austrijskog plemstva. U Engleskoj se prvi zapisi o valceru javljaju 1801. godine, a zbog strogog engleskog morala, valcer je bio prihvaćen u sporijem i laganijem ritmu. Osnovni korak se lako i brzo uči, pa je valcer bio izložen kritikama dvorskih majstora plesa. Također je bio moralno kritiziran zbog preblizog i prisnog držanja te brzih okreta. Karakterizira ga 3/4 takt s jakim naglaskom na prvom udarcu. 1928. godine valcer je preplavio europska plesišta.

Dobavljeno iz "http://hr.wikipedia.org/wiki/Valcer"


| komentari (0) | print | # |

FILMOLJUPCI

Ja vam inace obozavam film Mumija pa cu vam puno pisat o njemu
ali ne sad drugi put!Pusacerekcerek


| komentari (1) | print | # |

TO SAM JA

Bok ljudi!Ja sam nova zovem se Dora i idem u talijansku školu Dolac
6a razred!Imam prijetelje od svukud neke dobre prijateljice su mi Ana
koja ide sa mnom na ples,Anja,Nina,Roberta i Monica.kiss
Znate ja vam nekad znam biti i luda ali samo malonutnutnutnutnutnutnutili nekad jednostavno prošvičemludludludludludludlud. Ja vam imam psa koji je pravi gnjavator samo se grize i igrao bi se tako da ja nakon igre s njim izgledam ovakodeaddeaddeaddeaddeaddeaddeadznate nekad me tako naljuti da mi dođe da explodirampuknucupuknucupuknucupuknucu!
Ja sam vam inace jako nasmijana osobasmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh a imam dana kad se za svaku stvar jednostavno valjam od smijeharoflroflroflroflrofl!
Slušam Hilay,Green Day i mnoge druge ali ne narodnjake!
Naj glumci/e su mi Brendan Fraser,Rachel Weisz,Arnold Vosloo i drugi.
Naj film mi je The mummy i The mummy returns ako niste pogledajte
Ja sam vam veselo biće i sigurno vam nece biti dosadno s mnom!PPPPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!cerekcerekcerekcerek


| komentari (6) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.