srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

pisat cu vam o svemu......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni

ime:dorotea
razred:na jesen 7.
datum rodenja:24.02.1994
naj frendice:Karla,Mare,Kika,Zana,
Nana(diana) i Nana(anamari)
naj frendovi:Fićo,Dominik,Sven,Alen i Leo.
slusam:ciaru,rihannu,nelly furtado,lanu,beyonce,
pussycat dolls...
volim:izlaziti van,zgodne decke,frendice,msn,
sopinge,svog zeku,bratica,family,more,mreznicu...
na volim:bahatost,umisljenost,dvoličnost,neke ljude,
skolu,profesore...
filmovi,serije itd:puno filmova,bibin svijet,o.c.,zabranjena ljubav,
i još puno toga
i neznam kaj da vam još napišem.pusa svima....

ponedjeljak, 30.07.2007.

Hay ljudi....

dugo vam nisam pisala zato kaj mi se nije dalo i zato kaj nisam dobila puno komentara.kada najmanje skupim 100 pisem post.meni se neda svaki dan pisati post.evo ovih pardana:naravno jako dosadno u zg-u.uzas!!!jedva cekam srijedu.a petak isto jedva cekamidem na more.jucer je bio od borovca(mog polubratica)rodendan.sretan rodendan!!!!!!bili smo kod njih na nekom rucku rostilju.onda su kasnije bili kolaci i tako....bilo je zabavno.onda smo kasnije isli u zuti park.tamo smo pricali i tako.danas je još dosadniji dan zato jer stalno pada kisa,hladno je i tako.sada cu ici malo na msn.i onda cu ici gledati bitange i princeze.ljudi u zagrebu je jako dosadno.nema nikoga od mojih.uzas!!!neki dan je bio dan kampa tamo gdje ja ljetujem i prvi puta da nisam tamo bila.na moru sam uvijek na dan kampa a ovo je prvi puta da nisam.uzas!!!eto ja vise neznam kaj da vam pisem.pisati cu vam dan prije nego kaj idem na more mozfda i još prije.pusa svima i pozzz koje poznajem!!
by:dorotea



| Komentari (15) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.