~my black life~ all you can is love me!

05.01.2007., petak

.......nowa ja........

.........like you see nalow owo sam new me.........promjenila sam design (bash mi je fora) i nachin pisanja (bez smileicha)......a ostalo je wechinom isto........no dobro.......za nowu godinu umjesto da sam uzhiwala uz TW mene moji odwukli u grad........stha chu ja s njima???.......swa srecha da sam srela L@Nu & RoBy..........pjesme su bile za 5 ma stha za 5 za 50!!!!!!!!!.......mislim: Proljeche je, Sthikla itd....... pucale smo petarde i mislim da smo bile najluđe na trgu.......no dobro da neduljim........na tennisu sam se lupila reketom u chelo........mislim to mog sam ja.........dannas smo kondicijski trening........bilo je super....... i kad smo se wrachale (emi i magarac --> ja) ona poshlje poruku Mateju (ide s nama na tennis) da ga wolim.......jooooooooooj.........mogla sam ju u that trenutku ubit!!!........jucher je bila ona trka na Sljemenu.......emi ishla I JA BI!!......no dobro bilo i proshlo.......swaka chast JELUŠIČKI na 2. mjestu!!!!!!!!.......ew budem stwila slichice........


Image Hosted by ImageShack.us
start.....

Image Hosted by ImageShack.us
finish......

Image Hosted by ImageShack.us
pruwe tri together


........pa odo ja.......ajte PoZzZ!!!!!!!.........i ostawite mi 100 comentara!!!!!! pLiZzZ!!!!

owo posjetit!!!!! --> klini!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.