~my black life~ all you can is love me!

22.12.2006., petak

.........KRUG 1.........

……KoB!!!!!!!!!mah.........znadem da sam wech dosadna la stha ches?lud..........owaj post sam napisala iz 2 razloganut………..pruwi je B@RB@R@smijehkiss......... mislim terala me da napishem postdead………a drugi je KRUG!!thumbup........ewo GLAWNe wijesti: WECHERAS (tochnije sutra) U 00:10 NA RTL JE KRUG !!!!!!!!!.........to morate gledatthumbup……mislim i ako ja JOSH nisam gledala no znam da je SUPER!!smijeh..........because gledala sam KRUG 2thumbup…….i taj drugi nastawak morate pogledat!!!!!!thumbup.......no dobro dosta o hororu (mom najdrazhem uz HOUSE OF WAX)cool…….dannas sam ishla in schoolburninmad…….imali smo pruwi sat TZMburninmad……dwojica dechkiju su ostala u razredu i opijali se bambusomparty……….2 sat WJERO BOGburninmad…..5 tisucha puta smo se prekrstili jer nikad ne kazhemo “AMEN”mouthwashdead & u pol sata uđe owa iz prirode i imali PRIRODUheadbang…..sam rekla ocjenesmijeh………i onda smo imali VESELICUthumbup (kak specijalna rijech --> u loshem smislu)smijeh………na weselici smo pushtali ROCK & METALLthumbup no bilo je malo i glupogheadbang (molim bez uwrede sam iznosim majne mishljenje) hip-hopa…….Luka stwio krawatusmokin ( ne na koshulje wech na obichnu majcu kratkih rukawa)…….TRESKA se uopche nije derala a sjedila je razredu a mi pushtali HAVY METALthumbup…….ochito nije dobrobangsmijeh…….il mozhd dobro new chuje LOLCHINAsmijehsmijehsmijeh…..i da wam se pohwalim prolazim s 5.0thumbup…….NEMOJTE ME PROZWAT ŠTREBERKOM JER TO NISAM!!!!!!!!!!!!!!!........i za kraj NEZABORAWITE 00:10 RTL KRUG 1….ajte budite pozdrawljenimah……….i dobri pa ostawite puuuuunoooooo comentara pa Bozhic je wrijeme dariwanja comentara!!!thumbupsmokinpartycool
I sam owo: ZASHT SWI STAWLJATE BOZHICNE SLIKE I OSTALO PA BLOG NIJE IZLOG????????!!!!!!!!?????????rolleyes To mi nije jasno!wink.............KoB!!!wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.